26

Re: Bruidstaart met aardbeien

Wat een aparte, mooie taart. Inderdaad fris en uitnodigend komt het over! Ik kende 'm ook niet.

En die stress heb ik ook bij "gewone" verjaardagstaarten. Vind het elke keer weer spannend of ik wel aan de verwachtingen kan voldoen. Vaak kijken mensen al een tijdje reikhalzend uit naar het moment, dat hun taart aan de beurt is.......en dan hoop ik dat het niet teleurstelt. Is nog nooit gebeurd, maar zelf ben ik zelden (helemaal)  tevreden op het moment zelf. Achteraf meestal wel. Het is niet, dat ik het niet kan, maar vaak de tijdsdruk......

Groet, Jolanda

27

Ik vind hem echt prachtig. Mooie kleurencombi ook. Hij ziet er lekker fris uit. Ik zou er ook wel zo eentje willen hihi.

28

Het ziet er heerlijk uit en ook heel erg mooi!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

29

De taart ziet er niet alleen heel mooi, maar ook nog eens heel lekker uit :D mmm

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

30

hij is heel apart en mooi. Ik herken die stress zeker. Er zijn bij mij wel eens bruidstaarten afgehaald en dan heb ik dat helemaal niet. Maar er naar toe en mensen die dan op je vingers staan te kijken ik vind het ook allemaal niks. En bij mij juist voor bekenden die hebben nog hogere verwachtingen

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

31

Wauw super gaaf!