1

Onderwerp: Bruidstaart met aardbeien

Geinspireerd op de aardbeienbol van de taartarchitect in rotterdam.
Het maken van deze taart is me alles meegevallen, de bol is niet helemaal kogelrond en door de vulling is de onderkant iets breder geworden dan ik gehoopt had, maar al met al is het best een leuke taart geworden.
Ik heb de aardbeien op de locatie er opgedaan, alles lag los en moest nog de koeling in omdat de taart als toetje werd geserveerd...dus ik hoop dat het overeind is gebleven....
Gevuld op verzoek met bbr en aardbeienbavarois.
De foto is niet je van het, maar ik stond daar in die keuken en was stiknerveus, hopelijk heeft het bruidspaar nog een mooie foto voor me.....

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GE7PMYOX-D.jpg

En ik denk echt dat dit de laatste bruidstaart is die ik maak, het geeft me zoveel stress en ik word er bloednerveus van, stond met trillende handen die aarbeien erop te leggen........
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr de kok vroeg wel : Zoooo heee, welke bakker heeft die taart gemaakt ???? Ehhh nou die heb ik gemaakt gewoon thuis in de keuken.....
en zijn mond viel open......dus ik heb mijn glimmomentje wel gehad gelukkig :D

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

2

Re: Bruidstaart met aardbeien

Ik snap precies wat je bedoeld, dat is precies de reden dat ik niet meer voor vreemden wil bakken en al helemaal geen bruidstaarten :nooo. Ik raakte ook helemaal gestressed en ik vond het helemaal niet leuk meer (en dat moet natuurlijk wel bij een hobby :)).
Maar je aarbeientaart ziet er verrukkelijk uit, erg mooi met die roosjes, terecht dat de kok onder de indruk was :Y.

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

3

hij is helemaal geweldig!! superder puper zeg!!!

Ziet er prachtig en heerlijk uit.

Mijn taartjes zijn hier te bekijken!

5

Oh, prachtig gemaakt zeg ! En super dat de kok je gelijk al zo'n mooi compliment gaf !

Groetjes, Conny

6

Hij is heel mooi!

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

Wauw, heel mooi. En even over die stress, ik ben van plan om eigenlijk helemaal nooit op bestelling te werken... Die stress daar zou ik eigenlijk niet zo tegen kunnen. Heb al een aanvraag geweigerd, ik doe het gewoon niet.

Groetjes,
Josien

8

O hij is prachtig geworden  :Y  Vond hem van Jeroen de Graaf ook altijd al zo mooi.

En ja ik herken het gevoel helemaal, vandaar dat ik ook alleen taarten maak voor familie en vrienden.

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

9

Wauw ik vind deze echt mooi :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

10

Kaatje E. schreef:

En ja ik herken het gevoel helemaal, vandaar dat ik ook alleen taarten maak voor familie en vrienden.

Weet je wat het is, het is net alsof ik bij een bruidstaart ineens onzeker word.
Ik heb ook dan meestal zoiets van als een verjaardagstaart mislukt is dat sneu maar goed volgend jaar zijn ze weer jarig toch ;) en dat trouwen dat doen ze dan meestal weer niet het jaar erna.......
Elke andere taart maak ik met veel plezier, maar die bruidstaarten..........pffffff

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

11

Geweldig, heel leuk en vrolijk! En ik snap  je helemaal hoor Micky, bruidstaarten zijn ook niet mijn ding! Ten eerste teveel gestress, teveel taart voor 1 avond (overdag werk ik...), en geen plek in mijn koelkast. Alleen voor vrienden en familie maak ik uitzonderingen, en ik doe af en toe iets samen met een andere bakster, dan is het wel leuk!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

12

Wat een leuke taart zeg, echt heel vrolijk zo!!
Ik herken de stress ook goed hoor, voelt toch heel anders aan als een 'spontane' taart...

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

13

hij is echt super!!!!

14

Zo die is gaaf zeg!! Echt heel erg leuk!

Groetjes Ilse

Verfrissend, mooi :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

16

Goh wat anders en wat leuk. Die stress herken ik wel.. Ik ben dus normaal nooit zo vroeg wakker :mad:

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

17

Prachtig zeg!!

Life is uncertain... do the wud first! ;)

18

heel erg leuk!!!

groetjes José

19

Prachtige taart. Heel erg mooi.

20

Wat een leuke taart zeg! Ik krijg echt trek als ik die aardbeitjes daar bovenop zie liggen. Heb je al een reactie gehad van het bruidspaar?

21

Ik ken het ontwerp niet en zie hem voor de 1e keer. Errug mooi! tje om me es in te verdiepen.
Wat jammer joh dat je er geen plezier aan beleefd de taart ziet er top uit

22

heel mooi gedaan..vind hem super en hij ziet er zeer smakelijk uit

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

23

Hij is erg mooi geworden heerlijk frisse uitstraling, en ik snap ook wat je bedoeld met die stress, ook ik maak nooit nooit nooit nooit een bruidstaart meer.

Lieve groetjes Binkie. Blog www.mijngeschenken.nl
Droom niet over het leven, maar leef je dromen.

24

Heel erg mooi, leuk en hip!! Vind het een superleuk ontwerp!! En ja kan me die stress heel goed voorstellen, pfff kost je een jaar van je leven ;) :S

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

25

Hij is wel heel heel heel mooi! Misschien dat wat meer zelfvertrouwen wat stress wegneemt? Want hij is echt geweldig geworden!

*)

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl