Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » howto babymold
Pagina's 1
Het ziet er zo simpel uit he..
Tja, en dan komt je baby uit de mold en dan is hij al gelijk toe aan botox om wat plekjes op te laten spuiten
Maar het zal wel een keer gaan lukken (alhoewel ik heb zelf de mold niet, wordt wat lastig dan )
Tja, en dan komt je baby uit de mold en dan is hij al gelijk toe aan botox om wat plekjes op te laten spuiten
Maar het zal wel een keer gaan lukken (alhoewel ik heb zelf de mold niet, wordt wat lastig dan )
Als je de mold net als haar eerst in de vriezer zet vliegt je baby er bijna uit zonder dat ie toe is aan botox hoor
ja je moet alleen wel zorgen dat je hem goed vult/aandrukt en dat je de fondant echt goed doorgekneed hebt....
ja je moet alleen wel zorgen dat je hem goed vult/aandrukt en dat je de fondant echt goed doorgekneed hebt....
Ja, dat was het probleem, te ongeduldig en te veel aan het kletsen. Kind was ook bijna doodgevroren in de vriezer omdat ik het was vergeten
ik heb altijd het probleem bij "chocolade"babies dat er door de kleurstof gekleurde stipjes inkomen. Weet iemand hoe dat op te lossen is? Zou je (witte) chocola ook kunnen dusten ofzo?
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » howto babymold