1

Onderwerp: howto babymold

http://cakecentral.com/articles/683/how … -with-mold

2

Re: howto babymold

Het ziet er zo simpel uit he..

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3 Laatst bewerkt door Ottolien (30-09-2009 08:30)

Tja, en dan komt je baby uit de mold en dan is hij al gelijk toe aan botox om wat plekjes op te laten spuiten :+

Maar het zal wel een keer gaan lukken (alhoewel ik heb zelf de mold niet, wordt wat lastig dan ;) )

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

4

Ottolien schreef:

Tja, en dan komt je baby uit de mold en dan is hij al gelijk toe aan botox om wat plekjes op te laten spuiten :+

Maar het zal wel een keer gaan lukken (alhoewel ik heb zelf de mold niet, wordt wat lastig dan ;) )

Als je de mold net als haar eerst in de vriezer zet vliegt je baby er bijna uit zonder dat ie toe is aan botox hoor :D :D

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

ja je moet alleen wel zorgen dat je hem goed vult/aandrukt en dat je de fondant echt goed doorgekneed hebt....

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

6

annemieke-76 schreef:

ja je moet alleen wel zorgen dat je hem goed vult/aandrukt en dat je de fondant echt goed doorgekneed hebt....

Ja, dat was het probleem, te ongeduldig en te veel aan het kletsen. Kind was ook bijna doodgevroren in de vriezer omdat ik het was vergeten :/

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

7

ik heb altijd het probleem bij "chocolade"babies dat er door de kleurstof gekleurde stipjes inkomen. Weet iemand hoe dat op te lossen is? Zou je (witte) chocola ook kunnen dusten ofzo?