1 Laatst bewerkt door smarianne (23-09-2009 22:48)

Onderwerp: Waar taart al niet goed voor is....

Onze Siemen is nu 2 en een half en sinds de zwangerschap heb ik al geen contact meer met mijn broertje, door allerlei omstandigheden. Hij was vandaag jarig en laatst in een goed gesprek met mijn Sis is het toch aan mijn geweten begonnen te knagen. Ik heb gisteravond later op de avond toch de stoute schoenen aangetrokken en een taart voor mijn broertje gemaakt. Het idee kwam door een nr van de Black Crowes, the last place that love lives, helemaal in genre wat mijn broertje speelt en zingt. Hij is enorm muzikaal. We jamden dan ook samen nog wel es maar sinds het verbroken contact staat mijn gitaar verstopt in de meterkast zodat ik er niet al teveel aan werd herinnerd. Ik heb hem met liefde gemaakt en ben er tot laat gisteravond mee bezig geweest.
En toen kwam het wegbreng moment vandaag...gelukkig wilde mijn vriend wel slachtoffer zijn. Want ja......de reactie was ook nog afwachten. Broertje zijn vriendin deed open en nam taart aan, broertje zelf was niet thuis. Strakjes had ik mail hoe blij hij ermee was. En mijn Sis belde om te vertellen hoe emotioneel hij ervan was en dat de taart beslist niet aangesneden mocht worden maar dat hij er eerst h

2

Re: Waar taart al niet goed voor is....

Wat een verhaal, meid !!! Heel bijzonder! Was er al benieuwd naar ;) Wat een goed initiatief van je en heel erg fijn, dat het zo goed wordt opgepakt. Laat het maar een goed begin zijn! Dikke knuffel!
En nu over de taart: ja hieruit blijkt een heleboel liefde! Super! En nu naar youtube.....

Groet, Jolanda

3

Wauw, goede actie van je. Fijn dat je door de taart een opening hebt gevonden om weer contact te zoeken. Hoop voor je dat alles goed komt en een happy end heeft.
Leuke taart trouwens en slaap lekker.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

4

een mooie taart en een prachtige actie met een super reactie!

Dikke knuffel!

5

Wat goed van je! Zowel je actie als de taart!! :Y

Je hart fluitsert, luister goed!

6

heel goed dat je dat deed! Hopelijk kan het contact echt terug in orde komen!
De taart is ook leuk en de filmpjes ook. had jij die schoentjes gemaakt?

Ten eerste: wat een geweldigde taart! En ten tweede: wat ontzettend moedig dat je de eerste stap hebt gezet! Ik denk dat het helemaal goed komt, taart heelt alle wonden ;)

I'm not bossy, I just have better ideas...

8 Laatst bewerkt door inge h (24-09-2009 06:41)

een mooi en lieve taart

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

9

Ik kreeg er tranen van in mijn ogen.

10

Ik kreeg ook spontaan tranen in mjn ogen. Goed van je om de eerste stap te zetten. Familie is en blijft belangrijk in je leven!

11

wat een geweldige actie van je en natuurlijk is de reactie al helemaal super!! En de taart is natuurlijk ook supergoed gelukt die muzieksleutel vind ik geweldig zo.
groetjes Kelly

12

Oh meid, wat heerlijk dat je broer er zo blij mee was ! Ik hoop dat jullie elkaar nu snel weer echt spreken en dat het weer helemaal goed komt ! En ow ja ;) een prachtige taart heb je gemaakt !

Groetjes, Conny

13

Frumpje schreef:

De taart is ook leuk en de filmpjes ook. had jij die schoentjes gemaakt?

Nee...dat viel mij ook gelijk op, dat er 'zoete' dingen zijn gebruikt. Koekjes en een topper. Daar ga ik zeker naar vragen als ik hem spreek. Hoop ergens zo dat ie strax komt want heb um best wel gemist

14

Wat een mooi verhaal zeg....ik hoop dat het allemaal goed gaat komen tussen jullie en dat hij dan weer lekker met de kleine kan gaan spelen!
En de taart....echt een plaatje!

15

wat een enorm mooi gebaar - en wat zal het spannend zijn geweest!
heel veel gelukkige jaren verder samen als broer en zus en oom.

Jouw taart is goud waard...
dus bak eens voor A Sister's Hope t.b.v. borstkankeronderzoek.

16

Ik heb dit gelezen met toch wat vochtige oogjes en hoop uit de grond van mijn hart dat de relatie tussen jullie beide volkomen herstel mag worden :Y en wat je taart betreft :thumb:

Vele en lieve groetjes Nicole

17

Wat moedig van je dat je zo de eerste stap hebt durven nemen. Wat gaaf dat hij zo positief gereageerd heeft! Hopelijk kunnen jullie de band nu versterken en verbeteren.

Ik heb echt genoten van de youtube filmpjes. Mooie muziek en je broer heeft een mooie stem, ik houd wel van dat beetje rauwige stemgeluid!

Oh ja, en je taart is ook erg leuk natuurlijk ;)

18

Wat knap van je om de 1e stap te zetten, zo komt alles wel goed!
Heel mooie taart trouwens en

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

19

wauw wat een verhaal!!ppff ik geloof dat ik ook maar zoiets voor mijn 2 zussen moet gaan maken!
De taart is werkelijk geweldig!!hoop voor je at hij vandaag langs is geweest!

liefs annechien

20

Hele mooie taart!!!
En dan het verhaal erachter...Pfff...Geweldig van je!!!
Ben erg benieuwd of je broer binnenkort met Siem komt spelen!
Je mag met recht supertrots zijn op jezelf!!!

Groetjes Tamara
*Bake my Day*

21

Mooie taart en een mooi verhaal....
Dat heb je goed gedaan! :thumb:

22

echt goed van je dat je die stap hebt gezegd.. en de taart is helemaal super...

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

23

Wat een supergoed initiatief van je en wie weet spelen jullie binnenkort weer samen, super en hoop voor je op een happy end. Trouwens je taart is ook super.

24

Oooooooooooooo, wat een PRACHTIG verhaal en een bijpassende taart... heb tranen van ontroering!

Mooi gedaan!

Liefs Domi
***"absolute beginner", maar laaiend enthousiast!***

25

Een hele mooie taart en ik hoop dat je nog vele jaren muziek met je broer gaat maken!