Onderwerp: Waar taart al niet goed voor is....
Onze Siemen is nu 2 en een half en sinds de zwangerschap heb ik al geen contact meer met mijn broertje, door allerlei omstandigheden. Hij was vandaag jarig en laatst in een goed gesprek met mijn Sis is het toch aan mijn geweten begonnen te knagen. Ik heb gisteravond later op de avond toch de stoute schoenen aangetrokken en een taart voor mijn broertje gemaakt. Het idee kwam door een nr van de Black Crowes, the last place that love lives, helemaal in genre wat mijn broertje speelt en zingt. Hij is enorm muzikaal. We jamden dan ook samen nog wel es maar sinds het verbroken contact staat mijn gitaar verstopt in de meterkast zodat ik er niet al teveel aan werd herinnerd. Ik heb hem met liefde gemaakt en ben er tot laat gisteravond mee bezig geweest.
En toen kwam het wegbreng moment vandaag...gelukkig wilde mijn vriend wel slachtoffer zijn. Want ja......de reactie was ook nog afwachten. Broertje zijn vriendin deed open en nam taart aan, broertje zelf was niet thuis. Strakjes had ik mail hoe blij hij ermee was. En mijn Sis belde om te vertellen hoe emotioneel hij ervan was en dat de taart beslist niet aangesneden mocht worden maar dat hij er eerst h
https://www.facebook.com/mariannesgebaksels
Wat een goed initiatief van je en heel erg fijn, dat het zo goed wordt opgepakt. Laat het maar een goed begin zijn! Dikke knuffel!