1

Onderwerp: mijn bruidsseizoen is eindelijk klaar

Wat had ik me veel op mijn hals gehaald, waarom trouwt iedereen in September? En dan heb ik nog 3 taarten afgewezen!?!? Van 2 taarten heb ik nog geen foto, dat waren stapels van 5 en die bouw ik terplekke op en natuurlijk vergeet ik dan mijn camera.

Dit was ook een stapel van 5, de bovenste zou ik terplekke stapelen en ook de topper van 2 harten er op zetten, alleen had de chef kok geen plek, dus hij zou het zelf wel doen, best een vervelende situatie, maar aangezien ik al een uur in de auto had gezeten vond ik het wel best, moest nog een uur terug naar huis terwijl ik de hele nacht doorgewerkt had.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7J4F3L6F.jpg

De volgende is niet helemaal mijn smaak, maar zoals altijd was het bruidspaar meer dan tevreden. 3 gestapelde harten met witte rozen en tekst aan de andere kant.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7JWQPAYT.jpg

Dit was er eentje die me geloof ik 3 weken voor de bruiloft mailde, ik had een bruidstaart de dag erna, maar ze hadden geen taart voor veel personen nodig en hun ideeen spraken me gelijk aan, dus toch maar aangenomen en dit was een taart naar mijn hart!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RT3IFXNY.jpg
Leuk detail, de taart werd nog meer wonky toen de kok van het schip waar ik hem moest bezorgen hem even schuin op het dek zette!?!?!

En de laatste in rij, een taart voor 2 dames, hun wensen waren duidelijk, edelweiss en klompen en dank aan Tirz voor het goede idee van de edelweiss.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LBBRK6PQ.jpg

En dan houden jullie er dus nog 2 tegoed, het waren me 3 heftige weken!

Nu me concentreren op T&T

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

Re: mijn bruidsseizoen is eindelijk klaar

wauw helemaal super, alle 4!!!! ben heel erg benieuwd naar de andere 2...

Succes met t concentreren voor de Taart en trend beurs...

groetjes Angela

3

Wauw!!!
allemaal wauw!
Ja, ik heb er niet echt meer woorden voor.

4

Super taarten :Y

ze zijn prachtig! maar dat wist je al! ;)
en snap wel dat die edelweis taart, niet je ding is. Maar vind toch dat je hem heel mooi hebt gemaakt.

en jaja, woehoeee nog 11 dagen!!!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

Wat moet je hier nou op zeggen????? Wat een prachtige taarten weer!!! Jammer van de chefkok die geen plek had :-(

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

7

WOW WOW WOW Echt geweldig!

Mijn taarten zien?? Kijk dan op www.cakecompany.nl

8

Wauw wauw wauw wat een supertaarten!

9

Oooh, ze zijn weer mooi!! Die kleurige heeft ook  mijn voorkeur, maar ze zijn allemaal super :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

Waauuwie, mooi allemaal :Y!!

Mijn taartjes zijn hier te bekijken!

11

Heel erg mooi allemaal :)

12

Geweldig!

Groetjes,
Josien

13

Vind ze ook alle 4 echt mooi!!!! ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

14

Wat een prachtige taarten,ik vindt de kleurrijke wel erg leuk!

15

O, Bien, die gekleurde, wat een beauty zeg! Daar zou ik ook ja tegen zeggen, onder alle omstandigheden!!!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

16

Wow, allen schitterend en uniek en strak en.....wow! Die bontgekleurde topsy is mijn favoriet, maar ook die witte is echt super!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

17

Jee, wat een productie! Maar elke taart ziet eruit alsof-ie de enige was...
Allemaal echt superleuk en zooo netjes afgewerkt!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

18

Eindelijk de foto's bij de verhalen !!! Leuk! Jaaaa, de bonte is ook echt mij favoriet. Hij spat van het scherm af, geweldig deze kleuren combi. De Edelweiss is helemaal volgens wens gemaakt hoor, maar vind het geen leuke keuze. De blauwe is niet mijn smaak, maar wel erg mooi geheel. Super afgewerkt alles. En de witte is zo al leuk, maar jammer, dat je geen foto hebt kunnen maken met alles erop. Wit op wit blijf ik mooi vinden.
Tof dat je post!

Groet, Jolanda

19

Wat      een     mooie    taarten!!!!!!!!!!

en die gekleurde is echt mijn favoriet!!!!

20

super om ook weer eens wat taarten van jou te zien. ze zijn altijd mooi. stijlvol en heeeeel strak! een genot om naar te kijken :Y

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

21

En wederom fantastisch

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

22

Oh wat zijn ze mooi zeg! allemaal anders maar toch allemaal helemaal jij, superstrak, mooi en geweldig!

23

Wat een prachtige taarten.

24

ze zijn allemaal schitterend Bien!
Oh dat is echt heeel vervelend als je je werk uit handen moet geven!! met opbouwen enzo!! maar ze zijn echt super!!!

Kijk ook eens op: [url=http://www.cakestudio.nl
Groetjes.... Constance  :) voor leuke 3D workshops

25

Wat een prachttaarten!!