Onderwerp: mijn bruidsseizoen is eindelijk klaar
Wat had ik me veel op mijn hals gehaald, waarom trouwt iedereen in September? En dan heb ik nog 3 taarten afgewezen!?!? Van 2 taarten heb ik nog geen foto, dat waren stapels van 5 en die bouw ik terplekke op en natuurlijk vergeet ik dan mijn camera.
Dit was ook een stapel van 5, de bovenste zou ik terplekke stapelen en ook de topper van 2 harten er op zetten, alleen had de chef kok geen plek, dus hij zou het zelf wel doen, best een vervelende situatie, maar aangezien ik al een uur in de auto had gezeten vond ik het wel best, moest nog een uur terug naar huis terwijl ik de hele nacht doorgewerkt had.
De volgende is niet helemaal mijn smaak, maar zoals altijd was het bruidspaar meer dan tevreden. 3 gestapelde harten met witte rozen en tekst aan de andere kant.
Dit was er eentje die me geloof ik 3 weken voor de bruiloft mailde, ik had een bruidstaart de dag erna, maar ze hadden geen taart voor veel personen nodig en hun ideeen spraken me gelijk aan, dus toch maar aangenomen en dit was een taart naar mijn hart!
Leuk detail, de taart werd nog meer wonky toen de kok van het schip waar ik hem moest bezorgen hem even schuin op het dek zette!?!?!
En de laatste in rij, een taart voor 2 dames, hun wensen waren duidelijk, edelweiss en klompen en dank aan Tirz voor het goede idee van de edelweiss.
En dan houden jullie er dus nog 2 tegoed, het waren me 3 heftige weken!
Nu me concentreren op T&T