Onderwerp: Hoe doe je dit?
Ik vind deze schaapjes zo schattig (sorry, weet even niet meer van wie ik deze foto 'gepikt' heb) maar hoe maak je het 'Wol'?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Hoe doe je dit?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik vind deze schaapjes zo schattig (sorry, weet even niet meer van wie ik deze foto 'gepikt' heb) maar hoe maak je het 'Wol'?
Als ik het zo zie denk ik dat het botercreme is een beetje rommelig opgespoten
wordt dat niet erg vet met botercreme?
tsja veel toeven zijn ook van botercreme... en ja dat is vet
je kunt even zoeken op toeven bij de zoekfunctie, daar wordt deze vraag ook wel eens gesteld en worden er ook alternatieven genoemd
Nee hoor, het is (denk ik) gewoon net zoiets als afsmeren met botercreme, alleen dan een iets dikker laagje. En als je botercreme van de mix gebruikt, smaakt het gewoon prima
Grappig dat er zoveel wordt gevraagd of botercreme vettig is. Ja, maar inderdaad de mix of zwiss meringue botercreme zijn erg lekker, zeker met een smaakje erdoor. Alleen de cupcakes niet koud serveren, dan zijn ze echt niet lekker!
Ik denk afsmeren met (swiss merengue, gezien de kleur) botercreme en dan steeds de platte kant van je mes erop leggen en omhoog tillen. Dus zeg maar deppen met je mes. Dan blijft de creme in puntjes omhoog staan...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Hoe doe je dit?