Onderwerp: leuk & creatief met restjes
Ik moest mijn nieuwe camera met leica lens (ja me beste vriendinnetje die fotografe is zei dat die er in moest zitten voor goede kwaliteit foto's) uitproberen. Dus had nog wat gelegenheidjes waar ik wel wat cupcakes voor kon bakken.
Ik moest mijn oom nog bedanken voor het leggen van het laminaat in mijn nieuwe kamer in Utrecht. Dat werden 6 cupcakes voor hem en mn tante. Verder hebben ze ook nog een weekendje utrecht tegoed in mijn kamer.
.png)
Ik zou vandaag een date hebben. Helaas ging deze niet door
Het werken liep uit en hij moest nog wat dingen voor Zuid-Afrika regelen. Daar gaat die per 1 oktober naartoe voor een maand voor een schoolproject. Maar ik had voor hem en zn mannelijke huisgenootjes al cupcakes gemaakt. Die gaan dan morgen maar mee naar utrecht voor mn eigen huisgenootjes. (om mezelf beetje op te beuren: geluk bij een ongeluk zal ik dan maar zeggen, hebben we morgen iets lekkers)
.png)
Niet veel speciaals, maar toch wel leuk al zeg ik het zelf.

Dus het was totaal geen miskoop! Dus ik weet voortaan hoe ik mijn moeder jaloers krijg 
Ach het heeft wel wat, ben immers een meisje.
ik ben niet zo fototechnisch. Maar moet je dat met die dpi in photoshop doen? Want ik heb namelijk geen photoshop, was ook niet vanplan er aan te beginnen want snap dat programma niet
Kan iedereen zien hoe een mooie foto's een leica lens maakt...