1 Laatst bewerkt door Mariska1984 (17-09-2009 22:42)

Onderwerp: Niet zoals ik wilde, helemaal verpest :S

Ik ben helemaal niet tevreden over mijn eerste cupcakes! Ik baal enorm! Mijn moeder heeft morgen een terug kom avond van haar cursisten (ze geeft les in Tarot). En ik dacht ik maak leuke cupcakes voor haar met een wit duifje.... Dat is namelijk haar logo. Dus ik had vorige week PWC van een duif besteld via internet en ben aan de slag gegaan....

Ik had het idee om de ondergrond van de cupcake wit te maken en dan met blauwe glitter een soort wolkjes te maken. Maar nu heb ik dat dus gedaan.... maar het lijkt wel of er noodweer opkomst is! De kleur blauw is veel te donker! En nu baal ik want nu is het hele effect weg van wat ik in gedachte had.

Heb ook nog 5 cupcakes gemaakt met gemarmerd marsepein (wit met blauw) maar dat vind ik eigenlijk ook helemaal niet leuk.... Ik ben niet zo moeilijk hoor hahaha!

Maar ja misschien moet ik niet zo op mezelf zeuren het zijn pas mijn eerste CC'S

De foto's zijn niet zo heel mooi want het licht is zo laat op de avond neit zo goed en ik heb de foto's zelfgemaakt. Ik zal morgen vragen of mijn vriend nog wat foto's wilt maken met zijn spiegelreflex

Nou hier komen ze dan, zeggen jullie maar welke je leuker vindt....

Oja en ze zijn gevuld met aardbeiencr

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

Re: Niet zoals ik wilde, helemaal verpest :S

Ik vind ze prachtig! Echt heel mooi hoor, niet zo onzeker zijn, ze zijn echt heel erg mooi. Ik vind het juist helemaal niet te donker hoor, ik vind het heel mooi zo. En voor je eerste cc's szijn ze echt geweldig, die van mij waren echt niet zo mooi hoor :)

Groetjes,
Josien

3

Ik vindt ze ook heel erg mooi hoor!!!juist mooi zo met dat blauw

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

4

Ik kan er ook niets anders van maken dat ik ze heel mooi vind hoor met dat blauw eromheen.

5

Misschien kijk ik niet naar het goede plaatje, maar wat ik hier zie: daar is niks mee hoor! Ik vind ze echt heel leuk! ;)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

6

niet zo zeiken en eamelen jij!!! Die cc's zijn pr8ig en dat ziet je moeder ook wel. Alleen jij nog ff niet maar dat kwartje gaat ook nog wel vallen.

7

Ik vind ze vooral mooi met die blauwe gemarmerde achtergrond. Daar komen de duifjes mooi op uit.

Ik vind ze erg leuk! Niet zo onzeker zijn, ze echt mooi geworden!

I'm not bossy, I just have better ideas...

ik vind ze ook super mooi!!! En een werk al die duifjes.

10

Ja mie toe,vind ze geweldig!
Weet zeker dat je mamma dr super blij mee zal zijn!
Goed gedaan hoor!!

"Count your rainbows....not your thunderstorms...."

je zegt het zelf al: ik moet niet zo zeuren :P ze zijn superleuk geworden!

12

Ik vind ze supermooi. Misschien moet je wat minder perfectionistisch zijn, zei de grootste perfectionist op aarde haha ;)

Groetjes, Suzanne
"I'm not an addict, maybe that's a lie..."

13

Goedemorgen allemaal! :D
Nou ik heb er een nachtje over geslapen en ging vanmorgen nog maar is met mijn eigen cameraatje wat foto's maken en hier zijn ze dan nog een keer maar dan met beter licht en ik vind ze toch best aardig...

Welke van de 2 vinden jullie nu leuker? Mijn vriend met het gemarmerde maar ik juist die andere :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OXKAX6UB-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-L47T3HVM-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-7VLRDNJZ-D.jpg

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

14

ikke kan nie kiezen :D

"Count your rainbows....not your thunderstorms...."

15

Mooi, en ik vind de onderste het mooist!

16

Ik vind die met de wolkjes het leukste!! :Y Maar ze zien er allebei super uit!

17

hihi en is dat die gemarmerde of die andere? Ik wilde namelijk met blauwe glitter een soort wolk-effect maken maar vind de blauwe kleur die ik gekozen had te donker....

Groetjes Maris

18

Ik vind ze beide erg mooi!
Ik snap niet goed waarom jij er in eerste instantie niet tevreden mee was want ze zijn prachtig!

19

ik zou een mengelmoes doen! tarot is ook zelf kiezen, waarom dan niet met de taartjes?

Let them eat cake
http://annettes.tk/

20

ps! ik vind ze GE WEEEEEELDIG MOOI

Let them eat cake
http://annettes.tk/

21

Hi Maris,

Ze zijn schattig!!!! Ik wil ook wel van die "mislukte" cupcakes van je krijgen hoor (bijvoorbeeld de volgende keer als je op workshop gaat bij Constance, hint, hint)

22

Ik vond ze met de avond foto wel mooi, maar de overdag foto is nog mooier;)

23

Wat een leuke duifjes zijn dat! :Y

Voor de achtergrond...misschien volgende keer heel licht blauw gebruiken en daar dan witte wolkjes op tamponeren. Het is gewoon een kwestie van uitproberen, en de ene keer ben je heel blij met het resultaat, en de volgende keer iets minder. Een leermoment noemen we dat.  ;)
Ik vind ze trouwens allebei wel leuk hoor.

Groetjes,
Annette

Groetjes v. Annette.

Ik vind de onderste het mooist..maar het is maar net voor welke sfeer je gaat..

gr. nicolette

Learn from the experts!Trakteer jezelf op een van onze bijzondere workshops. www.somethingsweet.nl
Taartdesign & creatieve workshops, ook op locatie en voor bedrijven

25

Allemaal prachtig, maar de gemarmerde vind ik mooier, vooral doordat het blauw helderder is, dan steken de duifjes mooier af !

Groetjes, Conny