Onderwerp: Niet zoals ik wilde, helemaal verpest :S
Ik ben helemaal niet tevreden over mijn eerste cupcakes! Ik baal enorm! Mijn moeder heeft morgen een terug kom avond van haar cursisten (ze geeft les in Tarot). En ik dacht ik maak leuke cupcakes voor haar met een wit duifje.... Dat is namelijk haar logo. Dus ik had vorige week PWC van een duif besteld via internet en ben aan de slag gegaan....
Ik had het idee om de ondergrond van de cupcake wit te maken en dan met blauwe glitter een soort wolkjes te maken. Maar nu heb ik dat dus gedaan.... maar het lijkt wel of er noodweer opkomst is! De kleur blauw is veel te donker! En nu baal ik want nu is het hele effect weg van wat ik in gedachte had.
Heb ook nog 5 cupcakes gemaakt met gemarmerd marsepein (wit met blauw) maar dat vind ik eigenlijk ook helemaal niet leuk.... Ik ben niet zo moeilijk hoor hahaha!
Maar ja misschien moet ik niet zo op mezelf zeuren het zijn pas mijn eerste CC'S
De foto's zijn niet zo heel mooi want het licht is zo laat op de avond neit zo goed en ik heb de foto's zelfgemaakt. Ik zal morgen vragen of mijn vriend nog wat foto's wilt maken met zijn spiegelreflex
Nou hier komen ze dan, zeggen jullie maar welke je leuker vindt....
Oja en ze zijn gevuld met aardbeiencr
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

ze zijn superleuk geworden!

Maar ze zien er allebei super uit!