1

Onderwerp: stroopwafel cc

Deze stroopwafel cc

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

2

Re: stroopwafel cc

Die stroopwafel cc's lijken me heerlijk!

De eerste lijken me ook ontzettend lekker!
Je Dora's zijn goed gelukt!

I'm not bossy, I just have better ideas...

4

die stroopwafels lijken mij heerlijk, maar tjeemig wat zit er een werk in die dora's zeg!!!! ik zou geen dora meer kunnen zien dan...

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Ja inderdaad heel wat werk, maar omdat ze nu mooier zijn geworden, had ik er meer plezier in... De eerste 20 was ik zelf niet echt tevreden over en dan is het echt niet leuk om te doen... Maar goed zij vonden ze mooi want deze zijn dus voor dezelfde mensen... en die reaktie, echt geweldig, dus ik ben benieuwt wat ze er vanavond van vind...

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

6

'het ziet er mooi uit en heel bewerkelijk met al  dora's maar nog belangrijker staat het recept van de stroopwafelcc's hier ergens want dat klinkt echt heel lekker

susy

7

ze zijn heel leuk! Lijkt me ook heel veel werk.

Hartstikke leuk!!!

9

lekker en leuk :-)

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

10 Laatst bewerkt door annemieke-76 (15-09-2009 20:56)

Ja het recept staat bij de cc picknick, in de babbel, maar ik kan het ook hier nog wel even vertellen (hopelijk vind Jolanda dat niet erg) alle eer aan haar ;)

Ik heb gewoon stroopwafels verkruimelt en die bij  de cc mix in gegooit, die dus gewoon gebakken.... en de toef is botercreme (boter en poedersuiker 1:1) met behoorlijk wat bebogeen, heerlijk!!! en dan nog een driehoekje stroopwafel er bovenop...

11

Mjam, die stroopwafelcc's zien er lekker uit!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

12

He bah dat lijkt me echt niks. Stroopwafel cc`s :lol: Nee die zijn echt heeeerlijk :Y En deze zien er ook heerlijk uit.

Je dora`s zijn ook goed gelukt zeg.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.