Onderwerp: stroopwafel cc
Deze stroopwafel cc
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » stroopwafel cc
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze stroopwafel cc
Die stroopwafel cc's lijken me heerlijk!
De eerste lijken me ook ontzettend lekker!
Je Dora's zijn goed gelukt!
die stroopwafels lijken mij heerlijk, maar tjeemig wat zit er een werk in die dora's zeg!!!! ik zou geen dora meer kunnen zien dan...
Ja inderdaad heel wat werk, maar omdat ze nu mooier zijn geworden, had ik er meer plezier in... De eerste 20 was ik zelf niet echt tevreden over en dan is het echt niet leuk om te doen... Maar goed zij vonden ze mooi want deze zijn dus voor dezelfde mensen... en die reaktie, echt geweldig, dus ik ben benieuwt wat ze er vanavond van vind...
'het ziet er mooi uit en heel bewerkelijk met al dora's maar nog belangrijker staat het recept van de stroopwafelcc's hier ergens want dat klinkt echt heel lekker
susy
ze zijn heel leuk! Lijkt me ook heel veel werk.
Hartstikke leuk!!!
lekker en leuk :-)
Ja het recept staat bij de cc picknick, in de babbel, maar ik kan het ook hier nog wel even vertellen (hopelijk vind Jolanda dat niet erg) alle eer aan haar 
Ik heb gewoon stroopwafels verkruimelt en die bij de cc mix in gegooit, die dus gewoon gebakken.... en de toef is botercreme (boter en poedersuiker 1:1) met behoorlijk wat bebogeen, heerlijk!!! en dan nog een driehoekje stroopwafel er bovenop...
Mjam, die stroopwafelcc's zien er lekker uit!
He bah dat lijkt me echt niks. Stroopwafel cc`s
Nee die zijn echt heeeerlijk
En deze zien er ook heerlijk uit.
Je dora`s zijn ook goed gelukt zeg.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » stroopwafel cc