1

Onderwerp: Stapeltaart voor mijn jarige opa

Zo voor alles moet een 1e keer zijn ;) en dit is mijn 1e stapeltaart! Mijn opa is vandaag 93 geworden! Heel bijzonder dus, dus ik vond dat daar een bijzondere taart bij hoorde. Ik vind mn persoonlijk best goed gelukt voor de 1e keer :o
Het was de bedoeling dat er nog een lussenstrik kwam op het bovenste taartje... maar ja het was zo warm, dus daar ben ik maar niet aan begonnen.

Het bovenste taartje is gevuld met slagroom en aardbeienjam.
De middelste is gevuld met chocomousse en aardbeienmousse.
De onderste is gevuld met slagroom & verse aardbeien en slagroom & bokkenpootjesmix.

Doordat ik mn ingevroren had is het fondant (middelste) een beetje verzakt.
Bedankt voor het kijken, en tips, tucs en commentaar is welkom!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OYCAEDMT.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VZ73TMFH.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ONIORZPX.jpg

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

2

Re: Stapeltaart voor mijn jarige opa

mooi hoor :-)

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

zo een hele leeftijd..gefeliciteerd met je opa en hij zal maar wat blij zijn met zo'n mooie taart gemaakt door zijn kleindochter

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

4

Vrolijke taart! Dit zal je opa wel leuk hebben gevonden.

5

vrolijke en leuke stapel:)

Goed bedoelde tip ;)
niet de fondant te dun uitrollen en met een smoother alles mooi glad maken ..nogmaals goed bedoeld :)

6

Ik denk dat Opa zijn mooiste taart krijgt in 93 jaar :)!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

7

Knappe taart voor een knappe leeftijd! Goed gedaan!

8

Nog gefeliciteerd met je opa. Leuke taart

Bedankt allemaal, opa was er idd erg blij mee!
@love-to-bake: ik denk dat de fondant ging "hangen" omdat ie uit de diepvries kwam. Uiteraard heb ik zo'n handige smooter ;)
Iemand andere tips hoe je je taart strak houdt nadat ie uit de vriezer komt? Of gewoon nog een x erover met de smooter?

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

10

Hoi Angelique,
Ik was met vakantie en zie hem nu pas. Leuk hoor, logisch dat opa er blij mee was.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

11

Mooie taart voor opa,lastig om op warme dagen een taart inelkaar tezetten,maar soms doe je er niets aan,maar opa zal zeker heel blij geweest zijn met de taart.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl