Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Suikerfeest taart
Pagina's 1
Misschien inderdaad een tekst in het arabisch ? (geloof dat het ook weer ligt uit welke streek de mensen komen...) Ik vind de taart wel erg origineel, en mooie kleuren!
Dank je, ik kan alleen geen Arabisch schrijven. De taart is voor mijn eigen ouders en aanhang 
Kun je niet op internet googelen? Mijn zwagertje is half-marrokaans weet alleen niet of hij het spreekt laat staan kan schrijven...
Vind de kleuren en taart erg mooi! Ik weet niet of het een moskee moet voorstellen oid, maar anders misschien nog raampjes of zo? Ken een moskee die van die ontzettend mooie oosterse raampjes heeft!
mooie taart, misschien nog wat gouden ornamentjes ofzo op het paars.
erg origineel model.
Heel mooi gemaakt! Misschien het paars met wat icing opspuiten, in een bijpassende kleur?
Het moet idd een moskee voorstellen. Gouden ornamenten is wel een leuk idee.
Ah, ik had nog inspiratie nodig voor een suikerfeest taart voor een collega van mij.
Ik wou in elk geval iets doen met het oog van Fatima maar de kleuren had ik nog geen idee van. Dat paars met goud is geweldig!
Succes met de laatste versiersels!
Als je paisley-uitstekers hebt, zou je die nog kunnen gebruiken voor bovenop de rand. Die worden in de Mjam-taart geloof ik ook gebruikt bij dit ontwerp.
Wat zijn Paisley uitstekers?
Zoiets als dit:
http://th05.deviantart.net/fs26/300W/f/ … erusca.jpg
Oh dat is zeker mooi.
Dat ga ik proberen, alleen is mijn taart helaas niet zo hoog, ik heb cake gebruikt.
Ziet er super mooi uit meid...
Je kan gouden accentjes gebruiken, zoals bijv. stipjes van groot naar klein (zie onderste laag Duizend-en-
of gewoon krullen spuiten met goudskleur verschillende kanten op, ziet er ook altijd feestelijk uit. Of met je sugargun dunne lijntjes en die oprollen en krullen van maken...
Henna-versieringen?
En misschien kun je hier tekst van gebruiken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Suikerfeest
Enne, mooi taartje!!
Bedankt dames voor al jullie leuke tips. De taart zit nu in de vriezer maar die ga ik volgende week verder "aankleden", dankzij alle leuke tips.
erg mooi, ben benieuwd wat er volgende week nog bijkomt
hij is nu al erg mooi
Die ziet er heel erg mooi uit zeg!!
Je zou ook een aantal snoepjes kunnen maken. Bij suikerfeest wordt er veel snoep en zoetigheid uitgedeeld.
Denk er nu net aan. Misschien is het ook leuk om twee minaretten ernaast te maken. Een moskee heeft altijd minimaal een minaret.
ik heb zo een in de majm gezien, hij is innd een beetje kaal maar wel erg mooi
Gulendem dat zei mijn man ook, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet maken. De taart is ook niet zo groot.
Ik ga denk ik voor de gouden ornamenten en wat tekst.
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Suikerfeest taart