Re: Bruidstaart in bordeaux rood!
hier mag je inderdaad erg trots op zijn ! schitterende kleur en super mooie orchideen , gewoon een plaatje !
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart in bordeaux rood!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hier mag je inderdaad erg trots op zijn ! schitterende kleur en super mooie orchideen , gewoon een plaatje !
Meiden, meiden, zijn we niet een beetje seksistisch naar meneer de bruidegom toe? We kijken toch ook niet op van Bridezilla's die hun wederhelft niks laten beslissen?
Wauw, wat een mooie taarten. Dat een man daar verstand van heeft, lol.
maar zo te zien vindt de bruid hem ook erg mooi (de taart dan).
Heb je Burgundy van Wilton gebruikt?
Ja. Je moet alleen niet bang zijn er telkens nog een scheutje bij te doen. Ik heb 2 volle potjes gebruikt, terwijl ik het tweede potje had gekocht 'voor de zekerheid...', nou ik had m helemaal nodig!
Moet binnenkort ook aan de bordeauxrood...
Kun je ze nog ompraten?
Ik heb eerst in handzame delen gekleurd, en toen grote hompen bij elkaar gemengd tot alles echt dezelfde kleur had. Vergeet je handschoentjes niet!!
Wauw!!! Ben er stil van....
Adrienne schreef:Heb je Burgundy van Wilton gebruikt?
Ja. Je moet alleen niet bang zijn er telkens nog een scheutje bij te doen. Ik heb 2 volle potjes gebruikt, terwijl ik het tweede potje had gekocht 'voor de zekerheid...', nou ik had m helemaal nodig!
Da's goed om te weten: bedankt voor de info!
erg mooi! en eigenlijk waren ze volgens mij allebei blij met het resultaat.ik denk dat de meneer alle details in zn hoofd had
Wauw, prachtige taart! Schitterend met die orchide
Een hele mooie taart en super die kleur!
Wauw!!
Wooooow... mooie kleur... en 4,5 kilo, jeetje! Maar het resultaat mag er zijn. En de bruidegom was er wel blij mee denk ik!
Zag deze taart in de galerie... echt prachtig mooi zeg!! Heel mooie chique kleur en het kusseneffect met die randjes afgemaakt is echt top!!
Complimenten!!
Hij is echt gaaf geworden tas.
prachtig!!!!!!!! alleen die man hmmmmm maar goed misschien is dat normaal dbij hun denk het wel anders zou hij dat niet doen hoor. Maar des ondanks hij heeft wel goede smaak!!!
Heel erg mooi! Niet 123 een kleur waar ik op zou komen, maar wel heel erg chique!
Waaauw, mooie kleur en mooie bloemen !
Onverwachte kleur voor een bruidstaart, maar het resultaat is wel heel chic . Erg mooi gemaakt en je bloemen zijn inderdaad schitterend!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart in bordeaux rood!