1

Onderwerp: Bruidstaart in bordeaux rood!

Ja ik schrok wel even toen deze kleur gekozen werd. Op 20-08-09 mocht ik een bruidstaart maken. De bruidegom komt uit Libanon en vond kleuren als donkerbruin, donkerrood, en donkerblauw prachtig. Tijdens de proeverij heb ik met verbazing gekeken hoe HIJ de taart uitzocht! Het mocht absoluut geen wit zijn...en geen roze....en geen harten...enz enz.
De bruid wilden graag roosjes...NEE....en dan ipv donkerrood, donkerroze?...NEE Ze had niets in te brengen.
Toen ik naar huis reed dacht ik; mijn man had in zo'n zelfde situatie gezegd, 'schat zoek jij die taart lekker uit...'    Maar nee, deze man was erg betrokken bij de taart!
Ik was even bang om 4,5 kilo marsepijn burgundy te moeten kleuren, maar het is gelukt, iedereen blij!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EFGMV8MW.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-O3I8VMOW.jpg

In de keuken stonden nog 5 aansnijdtaarten en ze waren gevuld met champagnecreme met frambozen en citoenbavarois met lemoncurd.

Groetje, Nathasja.

www.tazzels.nl
voor al je taartbenodigdheden en workshops.

2

Re: Bruidstaart in bordeaux rood!

prachtige taart

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

heel erg fraai :Y

:thumb:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

Hihi, wat een verhaal, zo'n betrokken bruidegom, maar wat een prachtig mooi gekleurde bruidstaart! Heel mooi!

Groetjes,
Josien

5

Heel mooi!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

6

Jeetje, wat veel taart dan met nog 5 aansnijtaarten erbij ! Die ook allemaal in burgundy ? Het is wel een prachtige taart  geworden !!!

Groetjes, Conny

7

Het is een prachtige taart geworden!

8

ik vind het wel chique zo. het lijkt wel een leren chesterfield bank ;) ik schrok toen ik las hoeveel marsepein je hiervoor gekleurd had, maar na de foto stond nog iets over aansnijtaarten whhahaha, ik dacht al, zo veel? ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

9

Prachtig!!! Heel erg mooi

10

cbuckens schreef:

Jeetje, wat veel taart dan met nog 5 aansnijtaarten erbij ! Die ook allemaal in burgundy ?

Ja ze waren ook in die kleur, met het kusseneffect aan de zijkant. Ik had 2 potjes burgundy nodig.

kwebbeltje schreef:

ik schrok toen ik las hoeveel marsepein je hiervoor gekleurd had,

Ja en ik vond het ontzettend lastig om te bedenken hoeveel ik hiervoor nodig had. Als je het eenmaal gekleurd hebt, 9en je potjes tot de bodem leeggeschraapt..) en je blijkt wat te kort te komen :s  maar...hoe is het mogelijk, ik had precies genoeg!

www.tazzels.nl
voor al je taartbenodigdheden en workshops.

11

zo wat een mooie kleur!

Groetjes, Dorothea.

12

Prachtige taart zeg, heel mooi:Y

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

Mooie taart geworden hoor!
Die kleur is erg mooi!

Groetjes Cindy

Groetjes Cindy
Live,life,love,laugh and bake cakes!

14

Wowie, prachtig zeg!!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

15

heel sjiek zeg, mooie taart en kleur! maar wat een vent van een bruidegom zeker, gelukkig hebben wij onze bruiloft uit handen gezegd en de ceremoniemeester alles laten regelen en gezegd dat we GEEN taart wilde! ( konden er ook niet zulke discussies komen haha)

Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat.

16

Wow!! Heb je Burgundy van Wilton gebruikt? Bij mij werd ie niet zo mooi diep, maar nu durf ik het nog wel eens proberen: heel gaaf!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

Het is wel heel erg mooi geworden hoor, prachtig. Hopelijk vond de bruid dat ook, al had ze er niets over te zeggen.

18

Aha hier is die dan, ja Nathasja zoals ik al zei echt heel , heel sjiek en ook je orchideen zijn super!!! :thumb: ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

19

Mooi!!! Hier mag je trots op zijn... En petje af voor 4,5kg marsepein kleuren! Het resultaat is de moeite waard!

20

Heel mooi!!

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

21

Vind 'm mooi! Moet binnenkort ook aan de bordeauxrood... Hopelijk wordt het net zo mooi als de kleur die jij hebt gemaakt.

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

22

Heel mooi gemaakt!

23

Ik vind hem mooi geworden zeg! Chique uitstraling. Had die man toch wel gelijk dat dit heel mooi zou worden!

24

Prachtig!!

25

Mooooooi
De bloemen zijn schitterend (eigenlijk mooier dan roosjes vind ik persoonlijk :-) ).
Ik zou de kriebels krijgen van zo'n vent overigens. Brrrr.

Maar waar is waar.......... het is prachtig geworden.

Corinne
Sugar & Flour