Re: Let me tell you bout the birds and the Bbbeeesszzzz
erg lieve taart
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Let me tell you bout the birds and the Bbbeeesszzzz
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
erg lieve taart
Ik vind 'm geweldig :-)!
Die rode bloemetjes, hoe heb je die gemaakt?!
groetjes Melanie
het zijn oranje bloemtjes
hihi. Ik heb de plunger cutters van de webshop (de blossom rosses) en deze bloemtjes staan op de verpakking.... En ik heb ze hier ook een keer voorbij zien komen (van maaike). En ik vind het net een soort hortensiaatjes
Ik sluit me bij iedereen aan, wat een mooie taart.
Groetjes,
Petra/
Super bedankt allemaal! Ik kreeg vandaag een smsje dat hij ook nog eens heel erg lekker was!!
Gelukkig maar 
Super mooi
ach hij is zo lief.
Groetjes M
Echt een hele mooie taart!
Waar koop je die leuke uitdrukvormpjes van die bloemen? Het liefst in de provincie Utrecht!
Tot Taarts!
uhh welke bloemen bedoel je die witte of die oranje? Ze zijn allebei te koop in de webshop het zijn de plunber cutters.
Zoooooooo je derde.....gaat je echt heel goed af zo te zien want ziet er prima uit!!!!!
haha don't wprry over die fruitschaal...
ik heb eens een keer een foto van taarten in de koelkast genomen, hilariteit alom om het blik doperwtjes
:D haha!!!
erg leuke taart ik wil die bijtjes ook eens maken
Hij is echt lief...die bijtjes zijn geweldig.
Ik ben ook aan mijn 3e taart toe...als die net zo mooi wordt als die van jou ben ik helemaal happy. Mooi gedaan.
Prachtig zeg !!!
Nou, om even te reageren op bovenstaand bericht: een lens voor mooiere foto's heb je echt niet nodig hoor, als je zulke prachtige taarten maakt!!!Meid, zo strak bekleed en dat voor een derde (!) taart....geweldig mooi werk!!
Ben benieuwd naar je volgende creaties!
Groetjes, Berthine
Oh, die is echt heel leuk!
Nou, om even te reageren op bovenstaand bericht: een lens voor mooiere foto's heb je echt niet nodig hoor, als je zulke prachtige taarten maakt!!!Meid, zo strak bekleed en dat voor een derde (!) taart....geweldig mooi werk!!
Ben benieuwd naar je volgende creaties!
Nou we hebben onze nieuwe lens:D hihi! En een volgende cratie is al geweest
Constance's kraammand! En die foto's zijn nog mooier vooral omdat de kleuren goed overkomen. Echt zoals het in het echt ook is. En dat vond ik bij deze taart wat minder 
Maar bedankt allemaal voor jullie reacties 
Leuk hoor! En tips heb ik echt niet... Ben zelf ook pas net begonnen, en ik heb niet zo'n mooie camera... 
Ik ben benieuwd wat je allemaal nog gaat maken!
*)
Errug leuk zeg.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Let me tell you bout the birds and the Bbbeeesszzzz