26

Re: Let me tell you bout the birds and the Bbbeeesszzzz

erg lieve taart

Veel liefs Rafaëla

27

Ik vind 'm geweldig :-)!

Die rode bloemetjes, hoe heb je die gemaakt?!

groetjes Melanie

28

het zijn oranje bloemtjes :P hihi. Ik heb de plunger cutters van de webshop (de blossom rosses) en deze bloemtjes staan op de verpakking.... En ik heb ze hier ook een keer voorbij zien komen (van maaike). En ik vind het net een soort hortensiaatjes

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

29

Ik sluit me bij iedereen aan, wat een mooie taart.

Groetjes,
Petra/

30

Super bedankt allemaal! Ik kreeg vandaag een smsje dat hij ook nog eens heel erg lekker was!! :D Gelukkig maar ;)

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

31

Super mooi

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

32

ach hij is zo lief.

Groetjes M

Mooie taarten maken is als aan zoete dromen bouwen

33

Echt een hele mooie taart!
Waar koop je die leuke uitdrukvormpjes van die bloemen? Het liefst in de provincie Utrecht!
Tot Taarts!

34

uhh welke bloemen bedoel je die witte of die oranje? Ze zijn allebei te koop in de webshop het zijn de plunber cutters.

Groetjes Maris

35

Zoooooooo je derde.....gaat je echt heel goed af zo te zien want ziet er prima uit!!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

36

haha don't wprry over die fruitschaal... :) ik heb eens een keer een foto van taarten in de koelkast genomen, hilariteit alom om het blik doperwtjes ;):D haha!!!
erg leuke taart ik wil die bijtjes ook eens maken

37

Hij is echt lief...die bijtjes zijn geweldig.
Ik ben ook aan mijn 3e taart toe...als die net zo mooi wordt als die van jou ben ik helemaal happy. Mooi gedaan.

38

Prachtig zeg !!!

Groetjes, Conny

39

Nou, om even te reageren op bovenstaand bericht: een lens voor mooiere foto's heb je echt niet nodig hoor, als je zulke prachtige taarten maakt!!!Meid, zo strak bekleed en dat voor een derde (!) taart....geweldig mooi werk!!
Ben benieuwd naar je volgende creaties!

Groetjes, Berthine

Groetjes, Berthine
Liefde is het enige wat zich vermenigvuldigt als je het deelt.....

40

Oh, die is echt heel leuk!

41

Berthine schreef:

Nou, om even te reageren op bovenstaand bericht: een lens voor mooiere foto's heb je echt niet nodig hoor, als je zulke prachtige taarten maakt!!!Meid, zo strak bekleed en dat voor een derde (!) taart....geweldig mooi werk!!
Ben benieuwd naar je volgende creaties!

Nou we hebben onze nieuwe lens:D hihi! En een volgende cratie is al geweest :D Constance's kraammand! En die foto's zijn nog mooier vooral omdat de kleuren goed overkomen. Echt zoals het in het echt ook is. En dat vond ik bij deze taart wat minder :)

Maar bedankt allemaal voor jullie reacties :D

Groetjes Maris

42

Leuk hoor! En tips heb ik echt niet... Ben zelf ook pas net begonnen, en ik heb niet zo'n mooie camera... :(

Ik ben benieuwd wat je allemaal nog gaat maken!

*)

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

43

Errug leuk zeg.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.