Onderwerp: Moeilijk hoor, tips please!
Sjesus wat is het moeilijk om je taart zo mooi perfect glad te krijgen als ik zie op jullie foto`s en filmpjes!!! ik doe zo ontzettend mijn best maar op de een of andere manier krijg ik het (nog ) niet voor elkaar om de taarten strak te krijgen.
Ik had nu botercreme gemaakt met de mix van de shop, zelfs 50 ml minder water toegevoegd, maar daar in tegen dan wel een half pakkie saroma erbij gedaan. Smaakt echt heerlijk, en ik ben daar ook de taart mee gaan afsmeren, maar geloof niet dat dit een zo goed plan was?!
Kreeg het niet meer glad, ik had eerst een dunne laag gedaan, in de koelkast laten opstijven en daarna wilde ik de 2de laag doen, maar de eerste laag wordt niet hard. Ik wilde daarna de botercreme perfectioneren met een keukenrol stukkie en dan wrijven, maar omdat die botercreme niet hard was, bleef dat plakken
Daarna heb ik er een combo van mm-fondant en marsepein op gedaan, echter die kreeg een beetje bubbels aan de bovenkant, waarschijnlijk van de botercreme? Maar ik heb hem juist minder nat gemaakt dus dacht dat dat geen probleem zou moeten zijn?!
Iemand tips? Alle Hulp is welkom, want ik weet gewoon dat ik het kan !