Onderwerp: Beginnende bakster, advies welkom
Hallo allemaal,
Volgend jaar ga ik trouwen en na een bezoekje op een trouwforum kwam ik op het idee om eens te kijken of ik mijn eigen bruidstaart kan bakken. hier eens goed ingelezen, spullen besteld op de webshop (ik ben er inmiddels achter waarom het ook wel hebshop word genoemd
) en aan de slag.
Mijn eerste taart, met lemoncurd en sinaasappelcreme
wat later was het zoontje van mijn vriendin jarigen heb ik aangeboden om een taart te bakken, dus gelijk een puzzelplaatje geprobeerd (en het was warm en alles plakte). Vulling van aardbeienjam en banketbakkersroom.
Een taart voor oma van aanstaande, met zelfgemaakte pruimenjam. Verschil met eerste is hier toch wel erg duidelijk.
Mijn laatste ben ik supertrots op, voor de tante van mijn aanstaande, zij is gek op vlinders. Ook weer met pruimenjam (we hadden 5 kilo pruimen van de markt en dat moest op
)
Ik vind het wel heel leuk om de groei te zien op deze foto's. Wat ik erg lastig vind is om de botercreme echt helemaal glad te krijgen. Ik heb al gelezen om met een warm mes nog eens na te strijken, dus dat ga ik bij de volgende proberen.
Groetjes, Kylie
Leuk gedaan en ook al strak zeg!
meteen flink bezig geweest