1

Onderwerp: how to's op het forum?

Hoi allemaal,
Ik zag net een voorbeeld op het forum van een vliegtuig van een how to die door een medetaartenmaker gemaakt is. Is het geen leuk idee om op het forum een apart onderdeel te maken met howto's.......met foto's en het uiteindelijke resultaat? Vind het wel een erg leuke manier om ideeen op te doen en als het onderdeel er apart staat, maken mensen misschien ook meer foto's in stapjes.
Groetjes Anne

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

2

Re: how to's op het forum?

Hebben we al: http://www.deleukstetaarten.nl/index.php?Howto%27s

Hij staat er tussen in het linker menu. Het lastige alleen is dat het vrij veel werk is om in te bouwen, dus er liggen er nogal wat op de plank om toe te voegen.

Ria M.C. heeft een topic gemaakt waarin zij allerlei how to's verzameld heeft, die vind je daartussen. Verder heb ik zelf ook een linkjessite gemaakt, met heel veel how to's, die van dat vliegtuig zet ik er zeker tussen :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

Re: how to's op het forum?

Hoi, ik bedoel een topic waar taartenmakers zelf hun howto's kunnen plaatsen. Met foto's van de howto en de taarten......vind ik net weer wat anders, en dit lijkt me makkelijker omdat je dan gelijk de voorbeelden bij elkaar hebt......zonder dat je naar andere sites hoeft te linken. En het is ook nog eens in het nederlands.

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

Re: how to's op het forum?

Ja dat vind ik eigenlijk ook wel een goed idee! Maar het zal wel gedaan moeten worden en ik schat zo in dat de modjes/admins het al erg druk hebben! Het leden aantal word met de dag meer volgens mij

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

5

Re: how to's op het forum?

Dat zou idd. leuk zijn zeg!
Howto's zijn wel te vinden maar er zitten er ook veel bij in het engels, op zich geen probleem maar gewoon in "je eigen taal" zeg maar is en blijft toch makkelijker.
En om te kunnen reageren / of reacties te kunnen ontvangen of evt nog vragen te stellen of tips uit te wisselen n.a.v. de ingezonden Howto's is natuurlijk ook leuk.
Ik zou er erg blij mee zijn en vind het een supertip! alleen kan ik me voorstellen dat het erg veel werk is om dit te realiseren op de site...maar zeg nooit nooit....toch:)

groetjes!

Re: how to's op het forum?

De moderaters hebben er dan toch niet zoveel extra werk aan, als mensen zelf foto's kunnen plaatsen net als bij de andere forums? Of heb ik dat mis?

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

7

Re: how to's op het forum?

De door jouw bedachte rubriek bestaat inmiddels!
Wel even blijven opletten h

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

8

Re: how to's op het forum?

Euhm..... http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … .php?id=49 ?

Zie: *KNIP* lintje door: Opening nieuwe forumrubriek! ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Re: how to's op het forum?

haha, ja idd, het is er gewoon!! Wordt alleen niet zo heel veel gebruik van gemaakt dus.....stom dat ik dat niet eerder heb gezien...heb gelijk gekeken wat er allemaal opstaat, leuk! Sorry voor het openen van deze topic!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

10

Re: how to's op het forum?

:D Even naar de datums kijken, Anne ;)
Jouw vraag was eerder dan de nieuwe rubriek, hoewel de vraag zelf al vaker was gesteld. Vandaar dat we er nu wat aan hebben gedaan :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

11

Re: how to's op het forum?

Oh, haha, ik zag oudere datums erbij staan, maar die hebben jullie ws toegevoegd dan.......helemaal super zeg dat jullie dat gedaan hebben. Helemaal leuk!
Zo leuk om weer nieuwe dingen te leren!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

12

Re: how to's op het forum?

kan wel zien dat ik net terug ben van vakantie.....heb wat gemist!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!