Onderwerp: Cars en Tinkerbell !!!
Hier zijn ze dan!!! Cars en Tinkerbell....
Na alle tips over "ogen puzzelen" kijkt Tinkerbell toch echt behoorlijk stoned. Marleen en Tom Poes h
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Cars en Tinkerbell !!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hier zijn ze dan!!! Cars en Tinkerbell....
Na alle tips over "ogen puzzelen" kijkt Tinkerbell toch echt behoorlijk stoned. Marleen en Tom Poes h
Je bent bij Tinkerbell haar pupil vergeten, ik denk dat ze met een klein zwart stipje in d'r oog helemaal tot leven komt...
Verder hele mooie knappe taarten hoor!
ze zijn toch hartstikke leuk..hihi die ogen zien er wel grappig uit
maar tis ook wel moeilijk he!!
Je bent bij Tinkerbell haar pupil vergeten, ik denk dat ze met een klein zwart stipje in d'r oog helemaal tot leven komt...
Verder hele mooie knappe taarten hoor!
Ik had inderdaad een zwarte pupil gedaan, zwarte wenkbrauwen en zwarte wimpers. Nou als ik daar een foto van had gemaakt dan was hij rijp voor de topic "oeps" momenten!!
Dit was dan nog maar de beste optie.....
Mooie taarten! Cars is in deze toch mijn favoriet! Tinkerbel is ook wel een moeilijk figuurtje!
ze zijn leuk vind die cars heel mooi heb hem opgeslagen voor misschien een keertje als idee.
tinkerbell lijkt me ook zo lastig om te maken maar hij is toch goed gelukt
mooie taarten :-)
hele mooie taarten hoor, wel beetje jammer dat tinkerbel zo glazig kijkt...maar het ook ontzettend moeilijk mooie ogen te maken
Heel leuk! Vooral de cars! En de ogen, zit helaas ook met dat probleem, mijn figuurtjes zijn meestal leuk tot ik de oogjes maken, dan veranderen ze spontaan is spookfiguren 
Heel leuk! Vooral de cars! En de ogen, zit helaas ook met dat probleem, mijn figuurtjes zijn meestal leuk tot ik de oogjes maken, dan veranderen ze spontaan is spookfiguren
Inderdaad!!! Alles gaat goed en lijkt er echt op maar zodra die ogen erin zitten is het plaatje "verpest".
Ik heb er gisteren echt van gebaald. Gelukkig gaf ik de taart cadeau dus dat verzacht de "pijn". Ach niet alles kan meteen goed gaan maar als control freak is dat moeilijk te accepteren....
Fijne avond nog allemaal!!!
is de O in Thomas niet per ongeluk de Q..?
Harstikke leuke taart!
Ik heb die Tinkerbell ook gemaakt...
Mijne had het dus ook moeilijk.
Ik merk wel, hoe groter, hoe makkelijker!
Cars heb je echt heel mooi gepuzzeld hoor,en Tink zit met een flinke kater
,ze zijn moeilijk hoor als het gezichtje zo fijn is,maar verder ziet ze er leuk uit.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Cars en Tinkerbell !!!