Onderwerp: Cars en Tinkerbell !!!

Hier zijn ze dan!!! Cars en Tinkerbell....

Na alle tips over "ogen puzzelen" kijkt Tinkerbell toch echt behoorlijk stoned. Marleen en Tom Poes h

2

Re: Cars en Tinkerbell !!!

Je bent bij Tinkerbell haar pupil vergeten, ik denk dat ze met een klein zwart stipje in d'r oog helemaal tot leven komt...
Verder hele mooie knappe taarten hoor!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

ze zijn toch hartstikke leuk..hihi die ogen zien er wel grappig uit ;-) maar tis ook wel moeilijk he!!

Tom Poes schreef:

Je bent bij Tinkerbell haar pupil vergeten, ik denk dat ze met een klein zwart stipje in d'r oog helemaal tot leven komt...
Verder hele mooie knappe taarten hoor!

Ik had inderdaad een zwarte pupil gedaan, zwarte wenkbrauwen en zwarte wimpers. Nou als ik daar een foto van had gemaakt dan was hij rijp voor de topic "oeps" momenten!!

Dit was dan nog maar de beste optie.....

5

Mooie taarten! Cars is in deze toch mijn favoriet! Tinkerbel is ook wel een moeilijk figuurtje!

6

ze zijn leuk vind die cars heel mooi heb hem opgeslagen voor misschien een keertje als idee.

tinkerbell lijkt me ook zo lastig om te maken maar hij is toch goed gelukt

7

mooie taarten :-)

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

8

Heel mooi!!

9

hele mooie taarten hoor, wel beetje jammer dat tinkerbel zo glazig kijkt...maar het ook ontzettend moeilijk mooie ogen te maken

10

Heel leuk!  Vooral de cars!  En de ogen, zit helaas ook met dat probleem, mijn figuurtjes zijn meestal leuk tot ik de oogjes maken, dan veranderen ze spontaan is spookfiguren :)

Groetjes, Myriam

Jammeke schreef:

Heel leuk!  Vooral de cars!  En de ogen, zit helaas ook met dat probleem, mijn figuurtjes zijn meestal leuk tot ik de oogjes maken, dan veranderen ze spontaan is spookfiguren :)

Inderdaad!!! Alles gaat goed en lijkt er echt op maar zodra die ogen erin zitten is het plaatje "verpest".

Ik heb er gisteren echt van gebaald. Gelukkig gaf ik de taart cadeau dus dat verzacht de "pijn". Ach niet alles kan meteen goed gaan maar als control freak is dat moeilijk te accepteren....

Fijne avond nog allemaal!!!

12

is de O in Thomas niet per ongeluk de Q..?

Harstikke leuke taart!

13

Ik heb die Tinkerbell ook gemaakt...
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6CXR4ZMN.jpg
Mijne had het dus ook moeilijk.
Ik merk wel, hoe groter, hoe makkelijker!

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

14

Cars heb je echt heel mooi gepuzzeld hoor,en Tink zit met een flinke kater :),ze zijn moeilijk hoor als het gezichtje zo fijn is,maar verder ziet ze er leuk uit.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl