1

Onderwerp: Jankende taart........

Maar gelukkig is het nog goed gekomen en is er bijna niets van te zien :S

Ik kreeg vorige week de vraag van iemand om een taart te maken. De datum kwam me niet uit want zou die hele dag weg zijn. Opdracht dus doorverwezen naar Marina67. Toch bleef diegene erbij of ik aub niet de taart kon maken :D
Oke maar dan moet ik hem eerder maken en invriezen. Was geen enkel probleem.
Toen bleek dat het een kind was die de taart besteldde. Heb toen haar maar even verzocht dat 1 van de ouders mij zou bellen :D Hebben ze netje gedaan. Alles was in orde.
Ik de taart op zaterdag al maken en invriezen. Haal hem dinsdagavond uit de vriezer en hup de koelkast in zie tot mijn grote paniek dat de blauwe parels begonnen uit te lopen na een kwartier. Echt geen gezicht :grr: Paniek........ het was al 23.30 uur en ik moest naar bed. Hup taart uit koelkast en blauwe lopers met een kwastje eraf halen. Dat hielp geen zier want nadat ik de taart rondom had gehad was de eerste parel alweer aan het lopen. Dus alle parels eruit gepeuterd en laten drogen voor de ventilator. Uurtje later was ie nog niet droog maar op goed geluk naar bed. Volgende ochtend was ie bijna droog en heb toen de blauwe waas maar gecamoufleerd met glitter :lol: en nieuwe parels erin gedaan.
Gelukkig viel er weinig meer van te zien maar ik durf taarten dus niet meer in z'n geheel in te vriezen. Echt balen zeg!

Nou ja hier komt ie dan. Gevuld met bokkenpootjescreme. Er zaten ook 12 cc's bij maar die staan niet allemaal op de foto.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PI3LKIUG.jpg

En hier met cc's.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-CVCATFI4.jpg

Groetjes Angelique

2

Re: Jankende taart........

Een heel erg mooie taart!!!

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

3

Prachtig! Echt mooi....
En wat dat invriezen betreft met alles erop en eraan... een wijze les voor ons allen! ;-)

Gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

4

Ohhhhh...die is leuk!!!!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

5

MirKool schreef:

Prachtig! Echt mooi....
En wat dat invriezen betreft met alles erop en eraan... een wijze les voor ons allen! ;-)

Gr, Miriam

Ergens snap ik het niet goed. Weet namelijk dat er hier mensen zijn die niets anders doen dan complete gedecoreerde taarten invriezen :think:
Waar het nu aan gelegen heeft weet ik niet. Misschien ook aan de kleur fondant? De roze(kant en klaar gekocht) zweette namelijk als een gek en de limegroene niet zo erg ( deze was zelf gekleurd)

Groetjes Angelique

6

wat een leuke taart zeg!

gek op Taart!

7

heel erg mooi

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

8

Supertaart!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

9

OO die is leuk Angelique!!
Echt weer een toppetje van  jou hand! :)

10

Oh die is leuk!!! Balen van het invriezen! Ik snap het ook nog steeds niet hoor.. De ene keer is het geen enkel probleem en de andere keer blijft er weinig meer van over :nooo

11

Hij is toch leuk geworden. Volgende keer invriezen zonder parels. Moet zeggen, netjes opgelost want die er niets van...

Groetjes Marlies

12

vind hem alsnog wel heeel gaaf!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

13

Die is ook heel mooi geworden!

Ik denk ook dat de parels de grootste risicofactor zijn: die zijn niet zo kleurvast en erg gevoelig voor vocht...

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

14

IK vind hem prachtig, jammer van het extra werk voor jou maar de ontvanger zal wel heel erg blij zijn geweest.

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

15

Ondanks alles is ie wel onwijs gaaf!!!

16

Oja excuses voor het foutief plaatsen :O Denk dat ik nog niet goed wakker was haha. Dankjewel modje..... die mijn taart even in de juiste rubriek gezet heeft  ;)

Groetjes Angelique

17

Die is heel erg leuk. Ik vind de kleurtjes super.

Groetjes, Elly

18

hij is heel leuk geworden en balen dat je van alles en nog wat moest doen.  en het blijft een mooi plaatje

Be in love with what you have

19

hij is heel mooi

20

Gaaf!!

21

Knubje schreef:

Oja excuses voor het foutief plaatsen :O Denk dat ik nog niet goed wakker was haha. Dankjewel modje..... die mijn taart even in de juiste rubriek gezet heeft  ;)

Hihihihi, ik heb je vanmorgen aangegeven bij de mod politie! :lol:

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

22

Heel knappe taart! Lekker felle kleurtjes, maar toch niet t

Groetjes, Myriam

23

prachtig gedaan

Veel liefs Rafaëla

24

severn schreef:
Knubje schreef:

Hihihihi, ik heb je vanmorgen aangegeven bij de mod politie! :lol:

Tenminste 1 oplettend en wakker iemand ;) :lol:

Groetjes Angelique

25 Laatst bewerkt door Hertje (15-08-2009 11:56)

Geweldig leuke taart, helemaal goed!
Je cupcakes zijn ook superleuk, ze maken het plaatje compleet :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!