Onderwerp: Jankende taart........
Maar gelukkig is het nog goed gekomen en is er bijna niets van te zien
Ik kreeg vorige week de vraag van iemand om een taart te maken. De datum kwam me niet uit want zou die hele dag weg zijn. Opdracht dus doorverwezen naar Marina67. Toch bleef diegene erbij of ik aub niet de taart kon maken
Oke maar dan moet ik hem eerder maken en invriezen. Was geen enkel probleem.
Toen bleek dat het een kind was die de taart besteldde. Heb toen haar maar even verzocht dat 1 van de ouders mij zou bellen Hebben ze netje gedaan. Alles was in orde.
Ik de taart op zaterdag al maken en invriezen. Haal hem dinsdagavond uit de vriezer en hup de koelkast in zie tot mijn grote paniek dat de blauwe parels begonnen uit te lopen na een kwartier. Echt geen gezicht Paniek........ het was al 23.30 uur en ik moest naar bed. Hup taart uit koelkast en blauwe lopers met een kwastje eraf halen. Dat hielp geen zier want nadat ik de taart rondom had gehad was de eerste parel alweer aan het lopen. Dus alle parels eruit gepeuterd en laten drogen voor de ventilator. Uurtje later was ie nog niet droog maar op goed geluk naar bed. Volgende ochtend was ie bijna droog en heb toen de blauwe waas maar gecamoufleerd met glitter
en nieuwe parels erin gedaan.
Gelukkig viel er weinig meer van te zien maar ik durf taarten dus niet meer in z'n geheel in te vriezen. Echt balen zeg!
Nou ja hier komt ie dan. Gevuld met bokkenpootjescreme. Er zaten ook 12 cc's bij maar die staan niet allemaal op de foto.
En hier met cc's.