Onderwerp: Moscovisch gebak
.. wat is dit precies... en wat is het verschil met Biscuit..?
Gr, Miriam
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Moscovisch gebak
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
.. wat is dit precies... en wat is het verschil met Biscuit..?
Gr, Miriam
Moscovic is min of meer biscuit met boter erin! Normale biscuit heeft geen boter.
Volgens mij is er geen verschil tussen. Gewoon een andere naam voor hetzelfde spul.
Nee, joh....toch? Ik koop bij de bakwinkel altijd Moskovisch en dat is zonder boter. Volgens mij is het echt hetzelfde als biscuit *gaat even googelen*
Hmmm op google zijn de meningen ook verdeeld. Het wordt dus s
Moskovische mix is steviger na het bakken, dan biscuitmix die wat luchtiger is. Ideaal voor stapeltaarten of speciale vormen te maken. Gebruik zelf wel eens Moscalux van Zeelandia, maar als ik op hun site kijk lijkt het toch wel erg op gewone bisuit kapselmix.
Nee, joh....toch? Ik koop bij de bakwinkel altijd Moskovisch en dat is zonder boter. Volgens mij is het echt hetzelfde als biscuit *gaat even googelen*
De mixen moscovic zijn eigenlijk geen "echte" moskovisch, maar gewoon biscuit mix. Er hoort echt boter in te zitten (is dan idd steviger). Kweet natuurlijk niet of er een soort "droge" vorm van boter bestaat die ze bij de mix kunnen stoppen?!?
Het echte verschil weet ik niet..
Weet wel dat er smaak verschil in zit.. de moskovisch mix wat je bij Aveve komt is veel droger qua smaak. Biscuit mix is veel lekkerder..
Ik heb juist geleerd dat moscovisch juist het luchtigste is van alle soorten kapsels En biscuit dus steviger is.
Ik gebruik ook wel eens Moscovisch....gewoon een mix, met ongeveer dezelfde bereidingswijze als biscuit (ik hoef er geen boter bij te doen). De smaak vind ik ook lekker, ik doe er zelf wel citroensap bij of vanillesuiker voor wat extra smaak. Het is wel steviger dan biscuit, maar niet steviger dan cake. Sommigen preferen bijvoorbeeld Moscovisch voor bepaald technieken, bijvoorbeeld 3D taarten.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Moscovisch gebak