Onderwerp: Baby's maken
Ik heb over 1,5-2 weken 2 baby's nodig voor op 3(!) geboorte taartjes.
Zelf heb ik die molds niet maar misschien zou iemand ze voor me willen maken tegen een vergoeding? Of is er iemand in de buurt van Utrecht die de molds te leen heeft, ik wil het zelf ook wel eens proberen.
Ik wil het liefst 2 verschillende baby's, ik moet 3 taarten maken maar ze worden op hetzelfde moment gegeven. Het zijn cadeautjes voor de mama's, die hebben het werk gedaan! Maar ik vind het leuker als het 3 verschillende taarten zijn, het is de 1e keer dat ik wat van mijn baksels meeneem naar mijn werk dus ik wil eigenlijk wel een beetje indruk maken.
Wie o wie heeft tijd en zin om me te helpen? Ik vertrek dinsdag op vakantie maar als je me voor die tijd mailt kunnen we wat afspreken!
Hartelijk bedankt voor het kijken en eventueel helpen!
Groetjes, Irene
Edit:
de datum is heel vaak verschoven maar 8 oktober gaat dan nu de babyshower plaats vinden! Dus ben ik druk aan de slag gegaan, een workshop puzzelplaatjes bij Lies gedaan en mij oude fimoklei boetseerkunsten weer tevoorschijn getoverd. En eigenlijk ben ik wel heel tevreden! Vandaar even het resultaat showen.
Niet al te beste foto's maar ik ben toch wel een beetje trots!