1 Laatst bewerkt door MicieK (29-09-2009 17:12)

Onderwerp: Baby's maken

Ik heb over 1,5-2 weken 2 baby's nodig voor op 3(!) geboorte taartjes.

Zelf heb ik die molds niet maar misschien zou iemand ze voor me willen maken tegen een vergoeding? Of is er iemand in de buurt van Utrecht die de molds te leen heeft, ik wil het zelf ook wel eens proberen.

Ik wil het liefst 2 verschillende baby's, ik moet 3 taarten maken maar ze worden op hetzelfde moment gegeven. Het zijn cadeautjes voor de mama's, die hebben het werk gedaan! Maar ik vind het leuker als het 3 verschillende taarten zijn, het is de 1e keer dat ik wat van mijn baksels meeneem naar mijn werk dus ik wil eigenlijk wel een beetje indruk maken.

Wie o wie heeft tijd en zin om me te helpen? Ik vertrek dinsdag op vakantie maar als je me voor die tijd mailt kunnen we wat afspreken!

Hartelijk bedankt voor het kijken en eventueel helpen!

Groetjes, Irene

Edit:
de datum is heel vaak verschoven maar 8 oktober gaat dan nu de babyshower plaats vinden! Dus ben ik druk aan de slag gegaan, een workshop puzzelplaatjes bij Lies gedaan en mij oude fimoklei boetseerkunsten weer tevoorschijn getoverd. En eigenlijk ben ik wel heel tevreden! Vandaar even het resultaat showen.
http://94.100.115.36/745600001-745650000/745621401-745621500/745621463_5_wKpo.jpeg
http://94.100.113.163/745600001-745650000/745621601-745621700/745621637_5_PHPs.jpeg

Niet al te beste foto's maar ik ben toch wel een beetje trots!

Re: Baby's maken

he wat leuk, weer iemand in de buurt!

heb helaas geen babymold. hopen dat iemand je kan helpen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Ik heb pas bij gebrek aan mold een babytje geboetseerd, was heel simpel en resultaat superschattig!

4

Als je nog niemand hebt wil ik er wel een paar voor je maken hoor.:D Of als je maandag nog tijd hebt kom je maar langs. Mail mij maar.

Volg je hart...want dat klopt!

5

Heb nav het voorbeeld van Wietske op dit forum ook zelf een baby geboetseerd. Had nog eentje liggen van een mold van een freubelavond maar vond eigenlijk een zelf geboetseerde baby toch persoonlijker. Was trouwens niet eens lastig en mijn eerste boetseersel. Kan je niet helpen maar wellicht dat deze tip je wel verder helpt....

Groetjes Marlies

6

als je geen mold meer kan vinden: gewoon zelf proberen!
Ik ben zeker geen kei in boetseren, maar een babyhoofdje lukt nog net, lijfje is iets minder maar dat kan je 'verpakken' in bv. een erwtenpeultje of insektenpakje

7

Ik heb ook geen mold maar wel al een paar keer aan de hand van het voorbeeld hier de baby geboetseerd. Ik vind het een makkelijk voorbeeld en een schattig babytje.

Succes

Groetjes Elise

8 Laatst bewerkt door Grima (14-08-2009 23:10)

probeer deze eens:

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=57447

een baby annex bijtje a la Anne Geddes

succes!

@ Grima,

ik zag er laatst

Arnhems Meisje 2008