1

Onderwerp: fleurig bakkie

Dit is mijn eerste taart weer sinds mijn operatie van 1 juli. Moet zeggen dat het me niet tegenviel. Lekker rustig aan gedaan.
Ik kreeg een mailtje van een klant dat hij het jammer vond dat ik nog geen taarten maakte tot 10 augustus. Teruggemaild met de vraag wat hij dan voor taart wilde zodat ik kon kijken of ik het toch kon doen omdat het maar om een paar dagen eerder ging :lol:
Hij kwam toen met een voorbeeld van mijn eigen site en eerlijk gezegd vond ik de taart niet leuk voor iemand die 70 jaar wordt. Toen voorgesteld om een kroonjaar uitbundiger te vieren met veel kleuren enz. Hij vond mijn voorstel om een bloemenbak te maken helemaal geweldig omdat zijn moeder helemaal gek was op bloemen. Kreeg gisterenavond ook gelijk een mailtje dat de taart niet mocht aangesneden worden en dat aan elk bezoek wat kwam de taart geshowd werd. Ze gaan vandaag pas de taart aansnijden en eten. Leuk om te horen toch!:lol: Klant blij.....ik blij!!

Nou hier komt mijn versie van een bloemenbakkie dan. Het is een 20 cm taart die gevuld is met caramel/pralinecreme en een laagje praline pasta.

Vond het erg leuk om te maken. Sorry voor de wazig foto.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HTIUAKBM.jpg

Groetjes Angelique

Re: fleurig bakkie

Oh wat mooi met al die bloemen!

3

Erg leuk!! Prachtige bloemen :thumb:

4

gezellig!

Groetjes, Dorothea.

5

leuk, kleurig bakkie en mooie bloemen

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

6

Hij is super!! wat gaaf al die bloemen zeg!!

7

Erg mooi! Wat een werk al die bloemen! Wel super goed gelukt!

8

Prachtige taart!

"Life begins where your comfortzone ends."

9

Kan mij voorstellen dat de klant hier blij mee was!!! Leuk!!

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

10

Prachtig met al die verschillende bloemetjes en kleurtjes!

11

wat een vrolijke taart! ziet er gezellig uit met al die verschillende bloemen.

groetjes Marscha

12

Prachtig

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

13

Fleurig zomers, knap gedaan!

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

14

JA ANGIE, leuke taart!!!! leuk dat je er weer bent! en weer aan de bak natuurlijk! Ben benieuwd hoe het nu met je is!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

15

Wat een vrolijk bakkie!!

Groetjes Janny

16

Ben je trouwens goed opgeknapt? Ben blij om weer baksels van je te zien!! :Y

Groetjes Janny

17

@ Tipseytaartje en Jannytje: Het gaat helemaal geweldig met me hahaha. Kan alles eten en drinken...al is het in kleine porties. Ben inmiddels al 12 kilo lichter in 5 weken hihi.

Er komen van de week alweer een stel baksels van me! Ze hebben mijn taarten te lang moeten missen  geloof ik :lol:. Kan de komende weken dus weer vooruit met taarten maken.

Groetjes Angelique

18

Daar wordt je toch helemaal vrolijk van?! Heel erg leuk!

Groet,
Lobelia

19

mooi al die bloemen!

20

heel mooi gemaakt!

Be in love with what you have

21

hij is erg mooi

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

Neem De Tijd Hoor Om Goed Te Herstellen Van Je Operatie.wat Heb Je Een Fantastische Taart Gemaakt!

23

Mooie, fleurige taart. Fijn dat 't  zo goed met je gaat! Niet teveel doen h

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

24

Hey Angelique!
Dat is weer een mooi begin van een nieuw taart seizoen!

Prachtig taartje!!

25

Knubje schreef:

@ Tipseytaartje en Jannytje: Het gaat helemaal geweldig met me hahaha. Kan alles eten en drinken...al is het in kleine porties. Ben inmiddels al 12 kilo lichter in 5 weken hihi.

Er komen van de week alweer een stel baksels van me! Ze hebben mijn taarten te lang moeten missen  geloof ik :lol:. Kan de komende weken dus weer vooruit met taarten maken.

Wat goed om te horen. Heb je nog veel kilo's te gaan? Heel veel succes in elk geval... :thumb:

Groetjes Janny