Onderwerp: fleurig bakkie
Dit is mijn eerste taart weer sinds mijn operatie van 1 juli. Moet zeggen dat het me niet tegenviel. Lekker rustig aan gedaan.
Ik kreeg een mailtje van een klant dat hij het jammer vond dat ik nog geen taarten maakte tot 10 augustus. Teruggemaild met de vraag wat hij dan voor taart wilde zodat ik kon kijken of ik het toch kon doen omdat het maar om een paar dagen eerder ging 
Hij kwam toen met een voorbeeld van mijn eigen site en eerlijk gezegd vond ik de taart niet leuk voor iemand die 70 jaar wordt. Toen voorgesteld om een kroonjaar uitbundiger te vieren met veel kleuren enz. Hij vond mijn voorstel om een bloemenbak te maken helemaal geweldig omdat zijn moeder helemaal gek was op bloemen. Kreeg gisterenavond ook gelijk een mailtje dat de taart niet mocht aangesneden worden en dat aan elk bezoek wat kwam de taart geshowd werd. Ze gaan vandaag pas de taart aansnijden en eten. Leuk om te horen toch!:lol: Klant blij.....ik blij!!
Nou hier komt mijn versie van een bloemenbakkie dan. Het is een 20 cm taart die gevuld is met caramel/pralinecreme en een laagje praline pasta.
Vond het erg leuk om te maken. Sorry voor de wazig foto.