Re: opinie bokkepootjes creme
In combinatie met advocaat/mascarpone istie ook erg mjammie....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » opinie bokkepootjes creme
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
In combinatie met advocaat/mascarpone istie ook erg mjammie....
Zo zie je maar dat smaken verschillen.Hier is vulling met bokkepootjes 1 van de favorieten.Ik maal de bokkepootjes ook helemaal tot gruis en gooi ze dan door de slagroom,2 lagen in de taart met daar tussen 1 laag zwitsers room.
Maar ik snap best wel als je een smaak niet zo lekker vind dat je dan onzeker wordt of anderen het dan wel lekker vinden.Dat zal altijd wel lastig blijven denk ik.
Ik ben nu terug van vakantie, mijn eerste kapsel zit in de oven (15cm) alleen al om het zelf te kunnen proeven. 1 laag 'bokkepootjes spul' vullen en 1 laag zwitserseroom. De vriezer in en zaterdag avond als 'iets lekkers?????' voor bij de koffie te kunnen presenteren. Ben benieuwd.
Ik vind bokkepootjes ook niet lekker en dus ook de vulling niet. maar mijn gasten vinden hem heerlijk! Dus tja, smaken verschillen nu eenmaal. Men vindt het overheerlijk met kersenvulling
Ik heb de vulling afgelopen weekend voor het eerst gebruikt (die hier bij de recepten staat), maar ik vond het echt niet lekker. En dat terwijl ik GEK ben op bokkepootjes.....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » opinie bokkepootjes creme