1

Onderwerp: opinie bokkepootjes creme

wat vinden jullie van bokkepootjes creme? (volgens recept forum)

ik werd gevraagd om taart te vullen met zwiterseroom (1 laag) en bokkepootjes creme (1 laag)

ik heb het gemaakt, de bokkepootjes creme en nu moet ik zeggen dat ik er niet zo kapot van ben. Ik hou trouwens helemaal niet van die koekjes, misschien ligt het daaraan.

ik zie dat veel mensen dat als vulling gebruiken, hebben jullie het zelf wel ooit geproefd?

of ligt het echt aan mij?

Re: opinie bokkepootjes creme

ik heb ze zelf niet geproefd, omdat ik er allergisch voor ben.
ik had ze met creme verwerkt in een proeftaartje en die vulling moet uiteindelijk in de bruidstaart komen. ze waren er helemaal lyrisch over.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

Ik heb hem vandaag voor het eerst gemaakt en ben er heel erg blij mee!!! Was ook benieuwd wat dat zou gaan worden aangezien ik niet zo

4

Toevallig afgelopen donderdag weer een taart met bokkepootjescr

5

Ik heb het

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

dus het ligt aan mij. gelukkig dat er mensen zijn die het wel lekker vinden. Ik maak het liefst taarten met vulling die ik zelf lekker vind, dan kan ik er helemaal achter staan.

Klinkt raar misschien, maar ik heb dat ook met kadootjes voor mensen. Ik geef ook alleen iets wat ik zelf leuk vind.

7

Marianne schreef:

Ik heb het

8

Ik maak alleen bokkepootjesslagroom. Ik vind het heerlijk! Maar ik ben ook dol op bokkepootjes.

9

Ik ben ook gek op bokkepootjes, maar gestampt door de slagroom vind ik niet lekker in een taart.

Groetjes, Elly

10

Bc vind ik niet te eten, maar bokkepootjes door de slagroom vind ik wel erg lekker. :)

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

11

Pooh schreef:

Bc vind ik niet te eten, maar bokkepootjes door de slagroom vind ik wel erg lekker. :)

heb je dan ooit swiss merengue butter cream gemaakt, die is zooooo lekker. gewone botercreme vind ik te vettig, maar bij de smbc zitten opgeklopte eiwitten en dat maakt het lekker licht

12

Ik heb nog nooit het recept gemaakt, maar ik prak de bokkepootjes en gooi die dan door de botercreme. En die vind ik, en vele met mij, heeeerlijk!

13

Heb toevallig gisteren mijn eigen taart met bokkepootjes-slagroom geproefd. Vond hem wel lekker, maar volgens mij moet de tweede laag toch wel iets fruitigs hebben, anders wordt het te "koekerig" (biscuit en koekvulling).

14

wat grappig, wilde ook de vulling proberen, maar twijfel tussen bc of slagroom, ik blijf deze ff volgen :D

groetjes José

15

sandpat73 schreef:

Heb toevallig gisteren mijn eigen taart met bokkepootjes-slagroom geproefd. Vond hem wel lekker, maar volgens mij moet de tweede laag toch wel iets fruitigs hebben, anders wordt het te "koekerig" (biscuit en koekvulling).

ja precies te koekerig, dat is het woord. ik vind de bokkespul al te koekerig (ik heb natuurlijk wel een hapje creme geproefd) en dan al helemaal als die als vulling in biscuit is. ik heb 'm gekombineerd met zwitserseroom.

16 Laatst bewerkt door e.b.m. (18-07-2009 21:51)

Ik heb het 1x keer met gebaksslagroom gebruikt, maar ik vond het er uit zien als een soort volkoren smurrie. En daardoor vond ik het ook meteen minder lekker. Dat zat tussen de oren, weet ik. Maar als iets er niet zo lekker uit ziet, smaakt het nou eenmaal ook een stuk minder. Vroeg me wel af hoe het komt, dat iedereen er dan toch zo lyrisch over is. 

Toch wil ik het nog een keer proberen, maar dan met stukjes ipv helemaal verkruimeld.
's Kijken hoe het dan smaakt.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

17

Geen taart zonder jam wat mij betreft.. Ik vind bokkepootjes ook niet echt lekker, maar door de botercreme met kersenvlaaivulling is het een van mn favo vullingen!
Door de slagroom vind ik minder, terwijl ik dat met bastogne juist wel lekker vind.
Misschien nog een keer met jam of vlaaivulling proberen?

18

ik kreeg gisteren bij iemand een stukje taart en dat was een cakebodem, daarop een laag aardbeienvlaaivulling en dan de bokkepootjes met slagroom vermengd erop als laag. Dit is erg lekker. Nu ben ik dan ook altijd wel gek op bokkepootjes. Zelf heb ik de vulling gebruikt in een bisquit met 2 lagen bokkepootjes creme of slagroom en dan met ganache eroverheen en ik moet zeggen dat het wel erg machtig is maar wel lekker en het wordt door de visite ook goed ontvangen

19

ik ben blij dat ik dit toch aan jullie heb gevraagd, nu weet ik dat het echt voor een hoop toch heel lekker is maar zeker niet voor iedereen.

ik weet dat de klant koning is, maar bij een volgende verzoek zeg ik toch dat ik die niet maak.

20

monique53 schreef:

ik ben blij dat ik dit toch aan jullie heb gevraagd, nu weet ik dat het echt voor een hoop toch heel lekker is maar zeker niet voor iedereen.

ik weet dat de klant koning is, maar bij een volgende verzoek zeg ik toch dat ik die niet maak.

De klant is dus geen koning.

21

De klant is koning zover de grens reikt! Je moet tenslotte wel achter je product staan.

22 Laatst bewerkt door inge h (19-07-2009 10:29)

ik heb 'm zelf een keer met creme fraich ipv slagroom  gemaakt en de bokkepootjes tot gruis vermalen, vond ik zelf nog lekkerder dan met slagroom en stukjes dus ik maak 'm voortaan met creme fraiche en gruis ;)

smaken verschillen nu eenmaal, je zult het toch eerst moeten proberen voor je weet hoe iets smaakt :D
wie weet is je klant er weer helemaal wegvan

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

23

inge h schreef:

smaken verschillen nu eenmaal, je zult het toch eerst moeten proberen voor je weet hoe iets smaakt

Helemaal gelijk in! Daarom ga ik jouw idee van de cr

24

leuk dat iedereen er echt anders over denkt. ik denk dan dat ik toch maar een keer een heeeeel kleine taartje maak MET bokkepootjes creme en aan familie voorschotel en afwachten hoeveel mensen hun stukje helemaal opeet.

25

monique53 schreef:

leuk dat iedereen er echt anders over denkt. ik denk dan dat ik toch maar een keer een heeeeel kleine taartje maak MET bokkepootjes creme en aan familie voorschotel en afwachten hoeveel mensen hun stukje helemaal opeet.

Moet je zeker doen, laten proeven. En hoeft echt geen heeeeeeeeeeeel klein taartje te zijn hoor :lol:  Ik hou bijv helemaal niet van lemon curd en helemaal niet van toetjes.  Toetjes eet ik echt nooit, ik hou niet van yoghurt, vla etc. Maar nadat ik zo vaak over lemoncurd en mona toetje hier had gelezen  heb ik het een keer geprobeerd. Heb mijn collegas laten proeven en ze waren helemaal weg van.
Ik  maak nu veel taarten met lemon-curd. Sinds kort maak ik ook met bc. Ik maak de boterceme mix en daarin de fijn gemalen bokkenpootjes.  Tot nu toe vind ik de bokkenpootjes van de lidl het lekkerst.

Berichten [ 1 tot 25 van 54 ]

Pagina's 1 2 3 Volgende

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » opinie bokkepootjes creme