1 Laatst bewerkt door Mariska1984 (27-07-2009 20:20)

Onderwerp: Ruby op of uhhh naast de taart......

Halloo!!! Nou hier is het langverwachte moeilijke puzzelplaatje hoor! Ik ben helemaal trots op mijn eerste thuis gemaakte taartje! (2e taartje in totaal) Het viel namelijk nog niet mee om een 25 cm taartje te bekleden! Maar het is gelukt!

En die tappits wat een ramp! Pffff het zweet brak me uit! Op een gegeven moment had ik alle letters behalve de B en de N die mislukte keer op keer! Maar ja uiteindelijk is het helemaal goed gekomen zoals jullie kunnen zien.

Oja en hij is gevuld met aardbeiendjam (volgende keer mag er best wat meer tussen;)) en met botercreme mix (v/d webshop) en daar heb ik een beetje aarbeien patides door gedaan!

En het allerbelangrijkste! De mensen waar Ruby vandaan komt waren helemaal sprakeloos! Ze stonden echt van OHHHHHHH en waren er helemaal stil van! En ook nog is een keer toen de taart werd aangesneden (wat ze eigenlijk te zonden vonden maar ja het is toch eten dus heel voorzichtig om het puzzelplaatje heen). Ze zeiden het lijkt wel of hij echt van de bakker komt met die mooie laagjes erin hahaha!

Vandaag belde ze me op en ze zei ik heb het plaatje er heel netjes afgehaald en in de vriezer gedaan want dat vond ik toch zo zonde hahahaha! Hij staat ook op hun internetsite: http://www.xs4all.nl/~haig/NLwelkom.htm (en dan bij nieuws).

Als je op hun site kijkt vind ik de foto mooier. Maar wij hebben nog niet zo lang een spiegelreflex en we zijn nog een beetje aan het experimenteren!

Maar goed hier de foto's :D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CFYBXW33-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-D8YT7EBI-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PKXEL4KM-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LNG6M7Q8-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OLTCDRQE-D.jpg

Oja en als jullie nog tips hebben dan hoor ik dat graag :D

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

2

Re: Ruby op of uhhh naast de taart......

hij is leuk geworden en wat een dotje van een hondje zeg.

3

Die is leuk!

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

heel erg leuk gedaan! kan je niet echt tips geven, ziet er gewoon mooi uit :)

wel 'n vraagje, heeft die hond nou serieus een groene strik om :D hihi wat een dotje

'I love it when a cake comes together'

5

Ja ze hadden haar een groene strik om gedaan.

Ik heb de taart ook in het groen gemaakt omdat alle puppies een gekleurd bandje omhadden. Zodat als we foto's en filmpjes toegestuurd kregen we precies konden zien wie welke was. En wij hadden bij 6 weken voor de groene gekozen :D Dus jaa.. de taart moest ook groen worden natuurlijk :D

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

6

Knap hoor! zeker voor een 2e taartje!

7

Hele mooie taart! En wat een schattige pup :) Zijn die hondenpootjes uitstekers, of heb je die zo gemaakt?

Groetjes Daniela

8

wat schattig!!!

9

Wat is ie leuk geworden!! Nog maar je tweede taart en dan al zo strak, erg mooi gedaan!
En wat een superschattige pup ernaast! Als je toevallig nog op vakantie gaat en haar een weekje kwijt moet.. ;) :D

10

Leuke, strakke taart. Knap voor je 2e!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

11

mooi gemaakt

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

12

heel erg mooi gemaakt
waarom heb ik mijn puppys nou niet aan iemand verkocht die deze hobby heeft ;)

Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat.

13

Heel erg leuk, vooral zo met die voetjes enzo erop!

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

14

Wat een leukerd!

15

wat een leuke taart! En wat ziet je biscuit er lekker uit!!!

nu officieel verslaafd aan taartjes, koekjes en cupcakes

16

Ik ben er zelf ook zo trots op! Het was ook me eerste biscuit die ik zelf gebakken had :D. Mijn eerste taart had Marianne namelijk gebakken. Dus ik was best zenuwachtig voor de oven haha. Maar in eerste instantie heb ik er 10 minuten langer ingedaan omdat ik de bovenkant zo bleek vond maar dat is niet erg las ik later.... Dus als ik hem er volgende keer gewoon zo lang in doe als op de verpakking dan is hij nog lekkerder :-D

Groetjes Maris

17

Leuk! En superstrak afgewerkt. Heel knap hoor.

Groetjes, Elly

18

Echt een supertaart!
Maar wat een lef om Ruby er zo naast te zetten voor de foto!Voor hetzelfde geld neemt ze een hap.

Groetjes Notje

19

Martine schreef:

Wat is ie leuk geworden!! Nog maar je tweede taart en dan al zo strak, erg mooi gedaan!
En wat een superschattige pup ernaast! Als je toevallig nog op vakantie gaat en haar een weekje kwijt moet.. ;) :D

Onze kleine Ruby is onze vakantie:D we blijven dit jaar lekker in eigen land! We moeten toch genieten van haar want ze is in 2 dagen al 300 gram gegroeit! Gaat mij allemaal veel te snel

Groetjes Maris

20

Daniela schreef:

Hele mooie taart! En wat een schattige pup :) Zijn die hondenpootjes uitstekers, of heb je die zo gemaakt?

Oja, vergeet helemaal hierop te reageren :o, dat zijn siliconen molds die heb ik besteld bij bien:D werken super goed!

Groetjes Maris

21

Mooie taart hoor. En geniet van je pup, het gaat hard! Ze/hij is zo groot! :lol: