Onderwerp: Ruby op of uhhh naast de taart......
Halloo!!! Nou hier is het langverwachte moeilijke puzzelplaatje hoor! Ik ben helemaal trots op mijn eerste thuis gemaakte taartje! (2e taartje in totaal) Het viel namelijk nog niet mee om een 25 cm taartje te bekleden! Maar het is gelukt!
En die tappits wat een ramp! Pffff het zweet brak me uit! Op een gegeven moment had ik alle letters behalve de B en de N die mislukte keer op keer! Maar ja uiteindelijk is het helemaal goed gekomen zoals jullie kunnen zien.
Oja en hij is gevuld met aardbeiendjam (volgende keer mag er best wat meer tussen;)) en met botercreme mix (v/d webshop) en daar heb ik een beetje aarbeien patides door gedaan!
En het allerbelangrijkste! De mensen waar Ruby vandaan komt waren helemaal sprakeloos! Ze stonden echt van OHHHHHHH en waren er helemaal stil van! En ook nog is een keer toen de taart werd aangesneden (wat ze eigenlijk te zonden vonden maar ja het is toch eten dus heel voorzichtig om het puzzelplaatje heen). Ze zeiden het lijkt wel of hij echt van de bakker komt met die mooie laagjes erin hahaha!
Vandaag belde ze me op en ze zei ik heb het plaatje er heel netjes afgehaald en in de vriezer gedaan want dat vond ik toch zo zonde hahahaha! Hij staat ook op hun internetsite: http://www.xs4all.nl/~haig/NLwelkom.htm (en dan bij nieuws).
Als je op hun site kijkt vind ik de foto mooier. Maar wij hebben nog niet zo lang een spiegelreflex en we zijn nog een beetje aan het experimenteren!
Maar goed hier de foto's 

Oja en als jullie nog tips hebben dan hoor ik dat graag 
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl
, dat zijn siliconen molds die heb ik besteld bij bien:D werken super goed!