1

Onderwerp: Threadcakes

Threadless.com is een website waar iedereen zijn t-shirt ontwerp naar kan insturen. De beste designs komen op een t-shirt en worden online verkocht. E

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

2

Re: Threadcakes

Gaaaaaaf! De 'koe op de maan'-taart vind ik erg mooi, en wat een vreselijk leuk idee, zo'n wedstrijd :) Ook erg leuk om de bijbehorende how-to's te bekijken....

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

3

Wat een leuk initiatief zeg!!! Zitten echt geinige taarten bij :)

Mijn website: Presentaart

4

Zit er iets van een thema aan verbonden? Sommige taarten zie je meerdere keren staan (en niet allemaal even mooi). En er staat bij alle taarten ook zo'n mooi getekend plaatje naast.
Wel gaaf om te zien hoe ze het doen.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

5

Ottolien schreef:

Zit er iets van een thema aan verbonden? Sommige taarten zie je meerdere keren staan (en niet allemaal even mooi). En er staat bij alle taarten ook zo'n mooi getekend plaatje naast.
Wel gaaf om te zien hoe ze het doen.

Het thema zijn de voor deze site ontworpen t-shirts. Je zoekt zelf een t-shirt uit en haalt daar de inspiratie voor je taart vandaan. Vandaar ook dat er sommige taarten met hetzelfde thema zijn, hoewel inderdaad niet allemaal even mooi.

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

6

Jozien schreef:

Gaaaaaaf! De 'koe op de maan'-taart vind ik erg mooi, en wat een vreselijk leuk idee, zo'n wedstrijd :) Ook erg leuk om de bijbehorende how-to's te bekijken....

Oeh...die vind ik ook zo mooi. Is volgens mij een amerikaans kinderliedje of een versje? Maar ik vind ook de giraffen mooi, en de leeuwencc

7

makatralsy schreef:
Jozien schreef:

Oeh...die vind ik ook zo mooi. Is volgens mij een amerikaans kinderliedje of een versje? Maar ik vind ook de giraffen mooi, en de leeuwencc

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

8

Er zitten echt super gave taarten tussen. Tnx voor de link :)

Ik vind die van die vogel in de kooi echt heeeeeel mooi gedaan (qua concept ;) )

10

Geweldige site, ben er nu al een uur op aan het neuzen. SUPERTIP

Groetjes Ingrid

11

Wat een gave wedstrijd. Superleuk concept. Geinig om te zien, ook de verschillende variaties op hetzelfde t-shirt. En er zijn hele mooie taarten bij, zeg!

Ook origineel om cadeau te geven, een t-shirt met bijbehorende taart (of andersom ;)
Of een poster met taart, of een boek met taart, of................o jee, ik schiet weer in de taartmodus..... :S  :lol:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

12

Vandaag op Cakewrecks alvast een klein voorproefje van de kansmakers.

13

Vandaag zijn de winnaars bekend gemaakt:
http://www.threadcakes.com/winners

14

Wauw, wat een mooie dingen zijn daar gemaakt zeg!

Berichten [ 14 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren