Onderwerp: Threadcakes
Threadless.com is een website waar iedereen zijn t-shirt ontwerp naar kan insturen. De beste designs komen op een t-shirt en worden online verkocht. E
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Threadcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Threadless.com is een website waar iedereen zijn t-shirt ontwerp naar kan insturen. De beste designs komen op een t-shirt en worden online verkocht. E
Wat een leuk initiatief zeg!!! Zitten echt geinige taarten bij
Zit er iets van een thema aan verbonden? Sommige taarten zie je meerdere keren staan (en niet allemaal even mooi). En er staat bij alle taarten ook zo'n mooi getekend plaatje naast.
Wel gaaf om te zien hoe ze het doen.
Zit er iets van een thema aan verbonden? Sommige taarten zie je meerdere keren staan (en niet allemaal even mooi). En er staat bij alle taarten ook zo'n mooi getekend plaatje naast.
Wel gaaf om te zien hoe ze het doen.
Het thema zijn de voor deze site ontworpen t-shirts. Je zoekt zelf een t-shirt uit en haalt daar de inspiratie voor je taart vandaan. Vandaar ook dat er sommige taarten met hetzelfde thema zijn, hoewel inderdaad niet allemaal even mooi.
Gaaaaaaf! De 'koe op de maan'-taart vind ik erg mooi, en wat een vreselijk leuk idee, zo'n wedstrijd Ook erg leuk om de bijbehorende how-to's te bekijken....
Oeh...die vind ik ook zo mooi. Is volgens mij een amerikaans kinderliedje of een versje? Maar ik vind ook de giraffen mooi, en de leeuwencc
Jozien schreef:Gaaaaaaf! De 'koe op de maan'-taart vind ik erg mooi, en wat een vreselijk leuk idee, zo'n wedstrijd Ook erg leuk om de bijbehorende how-to's te bekijken....
Oeh...die vind ik ook zo mooi. Is volgens mij een amerikaans kinderliedje of een versje? Maar ik vind ook de giraffen mooi, en de leeuwencc
Ik vind die van die vogel in de kooi echt heeeeeel mooi gedaan (qua concept )
Geweldige site, ben er nu al een uur op aan het neuzen. SUPERTIP
Wat een gave wedstrijd. Superleuk concept. Geinig om te zien, ook de verschillende variaties op hetzelfde t-shirt. En er zijn hele mooie taarten bij, zeg!
Ook origineel om cadeau te geven, een t-shirt met bijbehorende taart (of andersom
Of een poster met taart, of een boek met taart, of................o jee, ik schiet weer in de taartmodus.....
Vandaag op Cakewrecks alvast een klein voorproefje van de kansmakers.
Vandaag zijn de winnaars bekend gemaakt:
http://www.threadcakes.com/winners
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Threadcakes