Onderwerp: 1e taartje...
een klein taartje om uit te proberen en te proeven...

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 1e taartje...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
een klein taartje om uit te proberen en te proeven...

Ik heb je url aangepast en zichtbaar gemaakt. Ik hoop dat ik het juiste taartje heb gekozen.
Tip: klik met de rechtermuisknop op de foto en kies dan voor afbeeldingslocatie kopi
mooi taartje hoor!
Dank je wel Nathalie...
dat soort dingen snap ik nog niet zo goed 
Gr, Miriam
Goed gedaan voor een eerste taartje!
Hoi Nathalie het is een heel lief taartje, maar ik weet niet of je het taartje hebt omgedraaid, als tip het gros van ons zet de bovenkant onder en dan de fondant of marsepein erover. dan is hij strakker
@ birgit58: Miriam heeft het taartje gemaakt hoor. Ik heb alleen de foto tevoorschijn getoverd 
mooie rozen ook
oh sorry nathalie, nog vroeg en ik ben moe hahaha ga morgen op vakantie, en alles moet schoon hele huis en camper vullen en dan morgen helemaal op zo de camper in rollen en 4 weken uitrusten.
Mooi hoor , vooral die rozen knap gemaakt hoor voor de eerste 
Ooh.... dus je hebt dan de boven kant onder staan... en je doet de onderkant als bovenkant..??? Snap ik het goed..?
gr, Miriam
heel mooi
Ooh.... dus je hebt dan de boven kant onder staan... en je doet de onderkant als bovenkant..??? Snap ik het goed..?
gr, Miriam
ja, je mooie, gladde bodem wordt je mooie, gladde bovenkant van je taart.
Supergave rozen. Ik vind me dat toch een werk. Kan me voorstellen dat het menig uurtje heeft gekost! Weet het daarom wel te waarderen!
Het valt best mee... de eerste paar roosjes die ik bij een workshop heb gemaakt, die duurde bijna 2 uur... hahahahahaha maar inmiddels ben ik een stuk sneller en handiger daarin geworden.
Vind het echt leuk om te doen 
mooi gedaan hoor, voor een eerste taartje!!
Bedankt voor de tip Nathalie! 
Leuk om dit soort tips te lezen.
Gr, Miriam
leuk eerste taartje.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 1e taartje...