1

Onderwerp: 1e taartje...

een klein taartje om uit te proberen en te proeven...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6QNZXJX4.jpg

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

2

Re: 1e taartje...

Ik heb je url aangepast en zichtbaar gemaakt. Ik hoop dat ik het juiste taartje heb gekozen.

Tip: klik met de rechtermuisknop op de foto en kies dan voor afbeeldingslocatie kopi

3

mooi taartje hoor!

groetjes cicindy......een enthousiaste beginneling

4

Dank je wel Nathalie...
dat soort dingen snap ik nog niet zo goed  ;-)

Gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

5

Goed gedaan voor een eerste taartje!

Groeten van Suzanne
Van huis uit Koopmans.

6

Hoi Nathalie het is een heel lief taartje, maar ik weet niet of je het taartje hebt omgedraaid, als tip het gros van ons zet de bovenkant onder en dan de fondant of marsepein erover. dan is hij strakker

Niemand is gelukkig, wees Niemand

7

@ birgit58: Miriam heeft het taartje gemaakt hoor. Ik heb alleen de foto tevoorschijn getoverd ;)

8

mooie rozen ook

9

oh sorry nathalie, nog vroeg en ik ben moe hahaha ga morgen op vakantie, en alles moet schoon hele huis en camper vullen en dan morgen helemaal op zo de camper in rollen en 4 weken uitrusten.

Niemand is gelukkig, wees Niemand

10

Mooi hoor , vooral die rozen knap gemaakt hoor voor de eerste ;)

11

Ooh.... dus je hebt dan de boven kant onder staan... en je doet de onderkant als bovenkant..??? Snap ik het goed..?

gr, Miriam

12

heel mooi

Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat.

13

MirKool schreef:

Ooh.... dus je hebt dan de boven kant onder staan... en je doet de onderkant als bovenkant..??? Snap ik het goed..?

gr, Miriam

ja, je mooie, gladde bodem wordt je mooie, gladde bovenkant van je taart.

14

Supergave rozen. Ik vind me dat toch een werk. Kan me voorstellen dat het menig uurtje heeft gekost! Weet het daarom wel te waarderen!

15

Het valt best mee... de eerste paar roosjes die ik bij een workshop heb gemaakt, die duurde bijna 2 uur... hahahahahaha maar inmiddels ben ik een stuk sneller en handiger daarin geworden.
Vind het echt leuk om te doen ;-)

16

mooi gedaan hoor, voor een eerste taartje!!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

17

Bedankt voor de tip Nathalie!  ;-)

Leuk om dit soort tips te lezen.
Gr, Miriam

18

leuk eerste taartje.

Een taart moet voor mij  eetbaar blijven. Anders kan ik beter gaan kleien :9

19

Hij is mooi hoor.