1

Onderwerp: woezel en pip

hier een woezel en pip taart met dank aan iemand van hier
http://www.mijnalbum.nl/Foto-GOZV8UTJ.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-EMKRQKME.jpg
deze is voor een klein jongetje

Met de kennis van nu, had ik het toen anders gedaan :)

2

Re: woezel en pip

hij is leuk

3

Schattig zeg!

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

4

hij is echt heel leuk en lief geweldig dat hondenhokje

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

5

OH wat een snoetje!!

Groetjes Ilse

6

Ooo..wat schattig zeg!

Vandaag is een taart dag...taart decoreren of taart eten...hhhmmm....:D

7

super gedaan...

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

8

zo cute

9

Wat een lieve taart zeg...

10

schattige taart. dit staat ook op mn to do list

Be in love with what you have

11

Wat een schatje!!

12

SUPER schattig! De kleuren vind ik h

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

13

Ooh wat een schatje. Helemaal goed!

14

Kei mooi gemaakt :)

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

15

mooi geworden

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

16

Wat een lieverd.
Mag ik gelijk even vragen hoe jij het hondenhokje hebt opgebouwd? Ik mag binnenkort ook een Woezel en Pip maken en ben nog flink aan het nadenken over hoe zo'n hokje nou het beste te maken is.

kijken jullie ook op mijn site?
http://www.tatataart.nl

17

caroline1979 schreef:

Wat een lieverd.
Mag ik gelijk even vragen hoe jij het hondenhokje hebt opgebouwd? Ik mag binnenkort ook een Woezel en Pip maken en ben nog flink aan het nadenken over hoe zo'n hokje nou het beste te maken is.

ik heb een bonk icing(fondant) in model gesneden en er een rood plakje op gelegt

Met de kennis van nu, had ik het toen anders gedaan :)

18

nimfje schreef:
caroline1979 schreef:

Wat een lieverd.

ik heb een bonk icing(fondant) in model gesneden en er een rood plakje op gelegt

Goh, dat is misschien toch de beste oplossing. Ik heb nu 4 wandjes gemaakt van fondant met tylose en heb deze laten drogen en inmiddels in elkaar geplakt met tylose-lijm. Op zicht best stevig, maar het dak moet nog en je ziet toch naadjes van de losse wanden.
Ik zal ook jou optie maar proberen. Het wordt een taart voor iemand anders, dus het moet wel netjes zijn.
Bedankt voor je antwoord.

kijken jullie ook op mijn site?
http://www.tatataart.nl

19

Lief!

Groetjes Amy
Taartjes kijken? Ga naar: www.sweetpie.mijnalbum.nl of www.smultaartjes.nl

20

Erg mooi!!

21

Wat een leukerd!!

caroline1979 schreef:
nimfje schreef:
caroline1979 schreef:

Wat een lieverd.

Goh, dat is misschien toch de beste oplossing. Ik heb nu 4 wandjes gemaakt van fondant met tylose en heb deze laten drogen en inmiddels in elkaar geplakt met tylose-lijm. Op zicht best stevig, maar het dak moet nog en je ziet toch naadjes van de losse wanden.
Ik zal ook jou optie maar proberen. Het wordt een taart voor iemand anders, dus het moet wel netjes zijn.
Bedankt voor je antwoord.

Ik heb ook al eens zo'n hokje gemaakt met Mexican paste en de naden met RI aan elkaar geplakt. Gaat ook heel goed.

22

Ooh z

Groet,
Lobelia

23

Wat een snoes! Echt prachtig.

'Je kunt op geen enkele manier een perfecte moeder zijn, maar wel op duizenden manieren een goede moeder zijn.' (Jill Churchill)

24

Ik heb het hokje gemaakt van een stuk cake bekleed met marsepein. Dat werkt ook!!  :)

Supermooie taart!!! Zo lekker vrolijk....