Onderwerp: woezel en pip
hier een woezel en pip taart met dank aan iemand van hier

deze is voor een klein jongetje
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » woezel en pip
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hier een woezel en pip taart met dank aan iemand van hier

deze is voor een klein jongetje
Schattig zeg!
hij is echt heel leuk en lief geweldig dat hondenhokje
Ooo..wat schattig zeg!
super gedaan...
zo cute
Wat een lieve taart zeg...
schattige taart. dit staat ook op mn to do list
SUPER schattig! De kleuren vind ik h
Kei mooi gemaakt 
mooi geworden
Wat een lieverd.
Mag ik gelijk even vragen hoe jij het hondenhokje hebt opgebouwd? Ik mag binnenkort ook een Woezel en Pip maken en ben nog flink aan het nadenken over hoe zo'n hokje nou het beste te maken is.
Wat een lieverd.
Mag ik gelijk even vragen hoe jij het hondenhokje hebt opgebouwd? Ik mag binnenkort ook een Woezel en Pip maken en ben nog flink aan het nadenken over hoe zo'n hokje nou het beste te maken is.
ik heb een bonk icing(fondant) in model gesneden en er een rood plakje op gelegt
caroline1979 schreef:Wat een lieverd.
Mag ik gelijk even vragen hoe jij het hondenhokje hebt opgebouwd? Ik mag binnenkort ook een Woezel en Pip maken en ben nog flink aan het nadenken over hoe zo'n hokje nou het beste te maken is.ik heb een bonk icing(fondant) in model gesneden en er een rood plakje op gelegt
Goh, dat is misschien toch de beste oplossing. Ik heb nu 4 wandjes gemaakt van fondant met tylose en heb deze laten drogen en inmiddels in elkaar geplakt met tylose-lijm. Op zicht best stevig, maar het dak moet nog en je ziet toch naadjes van de losse wanden.
Ik zal ook jou optie maar proberen. Het wordt een taart voor iemand anders, dus het moet wel netjes zijn.
Bedankt voor je antwoord.
Lief!
Wat een leukerd!!
nimfje schreef:caroline1979 schreef:Wat een lieverd.
Mag ik gelijk even vragen hoe jij het hondenhokje hebt opgebouwd? Ik mag binnenkort ook een Woezel en Pip maken en ben nog flink aan het nadenken over hoe zo'n hokje nou het beste te maken is.ik heb een bonk icing(fondant) in model gesneden en er een rood plakje op gelegt
Goh, dat is misschien toch de beste oplossing. Ik heb nu 4 wandjes gemaakt van fondant met tylose en heb deze laten drogen en inmiddels in elkaar geplakt met tylose-lijm. Op zicht best stevig, maar het dak moet nog en je ziet toch naadjes van de losse wanden.
Ik zal ook jou optie maar proberen. Het wordt een taart voor iemand anders, dus het moet wel netjes zijn.
Bedankt voor je antwoord.
Ik heb ook al eens zo'n hokje gemaakt met Mexican paste en de naden met RI aan elkaar geplakt. Gaat ook heel goed.
Ooh z
Wat een snoes! Echt prachtig.
Ik heb het hokje gemaakt van een stuk cake bekleed met marsepein. Dat werkt ook!!
Supermooie taart!!! Zo lekker vrolijk....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » woezel en pip