Onderwerp: Hamburgers
Als traktatie voor op school de hamburgers naar een idee van Bakerella gemaakt, voor onze oudste die vandaag 7 is geworden. De hamburgers zijn van cupcake met een plak brownie, de ketchup en de sla van gekleurde botercr
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Als traktatie voor op school de hamburgers naar een idee van Bakerella gemaakt, voor onze oudste die vandaag 7 is geworden. De hamburgers zijn van cupcake met een plak brownie, de ketchup en de sla van gekleurde botercr
wow geweldig. wat leuk dat je het ook haarfijn uitlegt en de link doorgeeft.
zo dat ziet er leuk en vooral lekker uit.. leuk ook die mini cadeautjes en het colaflesje...
Ja, ik vind deze ook zo super! Kan niet wachten tot ik een jarige heb (eh...december pas!) Ben wel benieuwd hoe je die mooie M en de naam van je zoon in het bekende M lettertype op het zakje hebt gekregen.....
Tessa
Ben wel benieuwd hoe je die mooie M en de naam van je zoon in het bekende M lettertype op het zakje hebt gekregen.....
Tessa
Als je googelt op McDonalds font, dan vind je sites waar je dit lettertype (het heet Mclawsuit ) kunt downloaden. Vervolgens op je computer installeren en dan kun je het in Word gebruiken.
Erg leuk gedaan zeg, vooral de details ook met het lettertype.
Helemaal geweldig. Als je het goed vindt sla ik 'm op voor als mijn zoon jarig is en die al jaren bij McDrek werkt.
Helemaal geweldig. Als je het goed vindt sla ik 'm op voor als mijn zoon jarig is en die al jaren bij McDrek werkt.
is goed hoor!
Gaaf ziet er superleuk uit..:Y
WOUW
helemaal super.
ben net aan het zoeken naar broodjes hamburger om als cakeje te maken voor de barbecue van komend weekend. super gaaf. hoop dat ik je idee mag overnemen.
ben net aan het zoeken naar broodjes hamburger om als cakeje te maken voor de barbecue van komend weekend. super gaaf. hoop dat ik je idee mag overnemen.
T
Ik vind het super! En ook ik heb de PDF opgeslagen en je fototjes. Al zal ik dat niet zo snel maken maar toch.
Ik ben er helemaal verliefd op!
Oh wat een ontzettend leuk idee en super gave uitvoering!!!!
echt helemaal te gek
Wat ontzettend gaaf!!!!
Heel leuk en grandioos uitgevoerd Bedankt voor de links.
Dit wil ik jullie niet onthouden:
Dat gaat er wel in, zo
super leuk hamburgertje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren