1

Onderwerp: Hamburgers

Als traktatie voor op school de hamburgers naar een idee van Bakerella gemaakt, voor onze oudste die vandaag 7 is geworden. De hamburgers zijn van cupcake met een plak brownie, de ketchup en de sla van gekleurde botercr

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

2

Re: Hamburgers

wow geweldig. wat leuk dat je het ook haarfijn uitlegt en de link doorgeeft.

3

wat leuk zeg

4

zo dat ziet er leuk en vooral lekker uit.. leuk ook die mini cadeautjes en het colaflesje...

Life is like a box of chocolates...
Groetjes Cindy

5

Ja, ik vind deze ook zo super! Kan niet wachten tot ik een jarige heb (eh...december pas!) Ben wel benieuwd hoe je die mooie M en de naam van je zoon in het bekende M lettertype op het zakje hebt gekregen.....

Tessa

Groetjes, Tessa

6

kerkvliet schreef:

Ben wel benieuwd hoe je die mooie M en de naam van je zoon in het bekende M lettertype op het zakje hebt gekregen.....

Tessa

Als je googelt op McDonalds font, dan vind je sites waar je dit lettertype (het heet Mclawsuit :D) kunt downloaden. Vervolgens op  je computer installeren en dan kun je het in Word gebruiken.

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

Erg leuk gedaan zeg, vooral de details ook met het lettertype. :thumb:

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

8

Helemaal geweldig. Als je het goed vindt sla ik 'm op voor als mijn zoon jarig is en die al jaren bij McDrek werkt.

Zip-a-dee-doo-dah, zip-a-dee-ay
My, oh my, what a wonderful day

9

leolis schreef:

Helemaal geweldig. Als je het goed vindt sla ik 'm op voor als mijn zoon jarig is en die al jaren bij McDrek werkt.

:D is goed hoor!

10

Gaaf ziet er superleuk uit..:Y

11

WOUW

helemaal super.

ben net aan het zoeken naar broodjes hamburger om als cakeje te maken voor de barbecue van komend weekend. super gaaf. hoop dat ik je idee mag overnemen.

www.frummelke.tk persoonlijke slinger, kaarten en meer.

12

Leuk idee.

Groetjes, Elly

13

dwirp schreef:

ben net aan het zoeken naar broodjes hamburger om als cakeje te maken voor de barbecue van komend weekend. super gaaf. hoop dat ik je idee mag overnemen.

T

14

Ik vind het super! En ook ik heb de PDF opgeslagen en je fototjes. Al zal ik dat niet zo snel maken maar toch.

Ik ben er helemaal verliefd op!

Mijn taartjes:  http://www.mijnalbum.nl/Album=RAZZCJK4
Mijn concertfotografie: www.dutchrosestudio.com

15

Oh wat een ontzettend leuk idee en super gave uitvoering!!!!
echt helemaal te gek

16

Wat ontzettend gaaf!!!!

Life is uncertain... do the wud first! ;)

17

Heel leuk en grandioos uitgevoerd :thumb:  Bedankt voor de links.

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

18

Dit wil ik jullie niet onthouden:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-P8YS4JJG.jpg
Dat gaat er wel in, zo

19

super leuk hamburgertje

Een taart moet voor mij  eetbaar blijven. Anders kan ik beter gaan kleien :9