Dames!!
Ik heb het 1 en ander aangepast aan de snijschema's.
Corina (Witje) kwam met een goede oplossing voor het "printprobleem" als je een taart groter dan 21 cm hebt.
Ik heb nu schema's gemaakt van het binnenrondje, waar ook op aangegeven staat hoe je de buitenste ring "moet" snijden. Je kunt dat binnenrondje uitprinten op ware grootte en dan op je taart leggen als snijschema. De binnenrondjes van de verschillende maten zijn nooit groter dan A4-formaat. Dus iedereen kan ze gewoon thuis op ware grootte uitprinten. (mits je een printer hebt natuurlijk
)
KLIK HIER om naar de webpagina te gaan.
(p.s. @ Marianne of 1 van de modjes: ik heb nog nergens bij de FAQ of tabellen de link zien staan, misschien is het wel handig om daar een link te plaatsen naar de pagina, zoals eerder voorgesteld/gevraagd was
p.p.s. @ iedereen: het NIET de bedoeling dat jullie deze schema's op je eigen site plaatsen, je kunt ze zelf uitprinten en eventueel mee geven aan de klant, op die manier lever je al een behoorlijk goede dienst lijkt mij)
It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!