51

Re: Wie wil me helpen met taartschema's maken?

witje75 schreef:

Dank je, dit is precies wat ik bedoel.
Alleen ben ik even vergeten dat je nooit een 35 cm in ware grootte kan printen.
Past niet op papier.
Dom van me.
Maar wel heel handig als voorbeeld ernaast dan.
Dus ben er zeker wel mee geholpen.

Naar de copy shop en vergroten? :)

Als ieder mens een ander mens gelukkig zou maken, was de gehele wereld gelukkig
groetjes saskia

52 Laatst bewerkt door Jax (23-04-2010 23:45)

Dames!!
Ik heb het 1 en ander aangepast aan de snijschema's.
Corina (Witje) kwam met een goede oplossing voor het "printprobleem" als je een taart groter dan 21 cm hebt.
Ik heb nu schema's gemaakt van het binnenrondje, waar ook op aangegeven staat hoe je de buitenste ring "moet" snijden. Je kunt dat binnenrondje uitprinten op ware grootte en dan op je taart leggen als snijschema. De binnenrondjes van de verschillende maten zijn nooit groter dan A4-formaat. Dus iedereen kan ze gewoon thuis op ware grootte uitprinten. (mits je een printer hebt natuurlijk ;))

KLIK HIER om naar de webpagina te gaan.

(p.s. @ Marianne of 1 van de modjes: ik heb nog nergens bij de FAQ of tabellen de link zien staan, misschien is het wel handig om daar een link te plaatsen naar de pagina, zoals eerder voorgesteld/gevraagd was
p.p.s. @ iedereen: het NIET de bedoeling dat jullie deze schema's op je eigen site plaatsen, je kunt ze zelf uitprinten en eventueel mee geven aan de klant, op die manier lever je al een behoorlijk goede dienst lijkt mij)

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!

53

Ik zie net dat ik de schema's voor de 16 cm rond en 18 cm rond ben vergeten online te zetten. Ik zal dat zo snel mogelijk doen, waarschijnlijk morgenavond (donderdag).
Foutje, bedankt....... ;)

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!

54

bedankt, k wist niet dat er zoveel maten bijgekomen waren, super dames!

55

ooo wat een geweldig schema. DANK voor jullie geweldige team work :thumb:

durf het bijna niet te vragen maar hebben jullie ook nog andere schema's :O in de planning staan :O bv 4 kant etc ??

56

Wat jullie ook kunnen doen voor de taarten groter dan A4 een halve of kwart van een taart. kunnen we zelf met knippen en plakken op ware grote maken.

Jullie hebben iig fantastisch werk gedaan! :thumb:

57

Dames,
mijn complimenten voor de schema's.

Nu nog leren netjes te snijden  :D

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

58

Dames, Kunnen jullie mij alsnog eventjes verder helpen, want ik krijg de bestanden niet geopend en dus niet geprint.
Hebben jullie enig idee wat ik fout doe?
Dubbelklikken, openen, dan zie ik twee bestandjes, op een van de bestandjes dubbelklikken, en dan krijg ik de opmerking ongeldige menu-ingang????

Lucy

59

Fantastisch dat jullie dit voor ons gemaakt hebben! THANKS!!!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

60

Meiden, fantastisch!! Ziet er super uit! Bedankt voor het delen met ons!

Groet, Jolanda

61

super dank jullie wel
Heb alles op mijn computer opgeslagen en zo kan ik ze uitgeprint mee geven aan de klanten. Wel zo handig.

62

LucyBW schreef:

Dames, Kunnen jullie mij alsnog eventjes verder helpen, want ik krijg de bestanden niet geopend en dus niet geprint.
Hebben jullie enig idee wat ik fout doe?
Dubbelklikken, openen, dan zie ik twee bestandjes, op een van de bestandjes dubbelklikken, en dan krijg ik de opmerking ongeldige menu-ingang????

Ik zou het zo niet weten Lucy. Als je het zip-bestand hebt uitgepakt, zijn het gewoon jpg-bestanden, dus net als bijvoorbeeld foto's. Je moet dus wel eerst dat gedownloade bestand uitpakken en ergens op je computer opslaan. Daarna moet je ze gewoon kunnen openen en printen.
Succes ermee, ik hoop dat het gaat lukken.

63 Laatst bewerkt door witje75 (09-07-2009 16:41)

corina schreef:

ooo wat een geweldig schema. DANK voor jullie geweldige team work :thumb:

durf het bijna niet te vragen maar hebben jullie ook nog andere schema's :O in de planning staan :O bv 4 kant etc ??

Ik dacht even dat is toch heel makkelijk, maar toen ik ging rekenen bleek het lastiger te zijn dan de ronde vormen.
Bij het rondje kan je het middelste rondje precies zetten waar het uitkomt.
Bij de vierkanten, zit je vast aan de zijkanten, dus lastiger 13 stukjes eruit halen.
Maar het is aardig gelukt.
Ik heb nu een schema van 20X20, 25X25 en 30 X30 gemaakt.
Jacolien, zal ik die ook even mailen?

64

super bedankt voor de schema's. Heel handig.

65

Ik heb Corina's mailtje gehad en ga zondagavond of anders maandag de snijschema's maken voor die 3 vierkante maten. En dan zet ik ze op de internetpagina erbij om te downloaden.

66

Jax schreef:

(p.s. @ Marianne of 1 van de modjes: ik heb nog nergens bij de FAQ of tabellen de link zien staan, misschien is het wel handig om daar een link te plaatsen naar de pagina, zoals eerder voorgesteld/gevraagd was
p.p.s. @ iedereen: het NIET de bedoeling dat jullie deze schema's op je eigen

Ja dat klopt, ik dacht gisteren of zo nog toen ik dit topic weer bovenaan zag staan: oh ja, mocht dat nou wel of niet bij de FAQ of de tabellen?
Wel dus :+

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

67

Wauw, dames, wat geweldige schema's! Heel hartelijk dank!

68

Dank Jax, ik moet het nog uitpakken met de rechtermuisknop (nog nooit eerder gedaan) en nu lukt het inderdaad. Great work

Lucy

69

Dames, ik wilde nog steeds even laten weten dat ik het geweldig vind wat jullie gedaan hebben. Zag laatst dat er zoveel nieuwe maten bij gekomen zijn.
Dus bij deze: heel hartelijk dank!!!!!
:thumb: :thumb: :thumb:

Bakgroetjes van Marinka!

70

Had het topic al veel vaker gezien, maar nooit bekeken... Nu dus wel, maar wat een geweldig idee zeg. Wat super dat jullie dit zo in elkaar hebben gezet. Ik ga het zeker downloaden en gebruiken!!! Bedankt!!!!

Enjoy!

71

Superbedankt voor de moeite!

Groetjes, Tamara

72

dames ik heb een oplossing voor het "groter dan A4" probleem. met behulp van een tekenprogramma en een pdf printer heb ik er een soort posterprints van gemaakt.  ik heb het uitgeprobeerd voor de 25 cm en daar is het voor gelukt.
het schema staat nu dus over 2 pagina's heen geprint en er staat met dunne lijntjes aangegeven waar je moet plakken !!

willen jullie die ook hebben voor de site ? want dan maak ik van de andere maten pdf-bestanden

73

Wow handige schema`s! Bedankt!

There`s a skinny woman inside me, crying to get out. I usually shut her up with cookies.

74

mikado schreef:

dames ik heb een oplossing voor het "groter dan A4" probleem. met behulp van een tekenprogramma en een pdf printer heb ik er een soort posterprints van gemaakt.  ik heb het uitgeprobeerd voor de 25 cm en daar is het voor gelukt.
het schema staat nu dus over 2 pagina's heen geprint en er staat met dunne lijntjes aangegeven waar je moet plakken !!

willen jullie die ook hebben voor de site ? want dan maak ik van de andere maten pdf-bestanden

Volgens mij was het "groter dan A4 formaat" al min of meer opgelost. (dacht ik)
Alle binnenrondjes voor de diverse maten zijn kleiner dan A4 formaat.
Maar wil je dat bestand misschien naar mij mailen? Dan kijk ik ff of het wat is om ook op de site te zetten.
Ik stuur je ff een mailtje, dan kan je die beantwoorden en dat bestand bijvoegen.

75

Nog ff voor de duidelijkheid:
Als je de snijschema's heb gedownload en uitgepakt en je gaat ze printen. De rondjes met de rode streepjes zijn de binnenrondjes en die zijn op ware grootte. Als je die dus op ware grootte uitprint, kun je ze zo in het midden op je taart leggen. Je moet dan de rode streepjes aan houden om de buitenste rand in stukjes te snijden. De zwarte lijnen zijn voor de stukjes van het binnenste rondje.
Alle binnerondjes (van alle maten taart dus) zijn kleiner dan A4 formaat en kun je dus zonder problemen thuis uitprinten.