Onderwerp: 't Kattukse strand & cars
De vader van 'n vriendin van mij ging afgelopen vrijdag met de VUT en dus was 't reden voor 'n taartje. Op zich had ik niet zoveel tijd, maar 'n simpele moest vast wel lukken. Of ik iets met 'n strandstoel kon. Nou .... daar heb ik geen malletje voor en simpel wordt tie dan dus niet. Maar hij hoeft niet zo groot hoor. Ja duh .... dat maakt dus geen fluit uit. Nou, kijk dan maar. Uiteindelijk heb ik me toch maar aan de strandstoel gewaagd. En als we dan toch bezig zijn ... dan toch ook maar zo'n Kattuks strandhokje. Een snel taartje is het dan ook niet geworden, maar ik vond 'm wel erg leuk om te maken. En m'n vriendin? ... die was helemaal blij. Ze vroeg zich alleen af waarvan 't strandhokje gemaakt was ... ze gokte op hout

Daarnaast moest ik van de week ook nog een cars taart maken. Nr. 10 geloof ik en op zich is 't dit keer weer gelukt om d'r iets anders van te maken, maar de volgende keer gaat dat vast niet meer lukken.
En vorig weekend vierde m'n neefje 't succesvol afronden van z'n VWO. Verzoek van z'n moeder was 'n taart met z'n grote hobby en die heeft natuurlijk helemaal niets met het VWO te maken. 'n drumstel moest 't worden. Een gepriegel, maar wel erg leuk!

www.jacstaartjes.nl