1

Onderwerp: 't Kattukse strand & cars

De vader van 'n vriendin van mij ging afgelopen vrijdag met de VUT en dus was 't reden voor 'n taartje. Op zich had ik niet zoveel tijd, maar 'n simpele moest vast wel lukken. Of ik iets met 'n strandstoel kon. Nou .... daar heb ik geen malletje voor en simpel wordt tie dan dus niet. Maar hij hoeft niet zo groot hoor. Ja duh .... dat maakt dus geen fluit uit. Nou, kijk dan maar. Uiteindelijk heb ik me toch maar aan de strandstoel gewaagd. En als we dan toch bezig zijn ... dan toch ook maar zo'n Kattuks strandhokje. Een snel taartje is het dan ook niet geworden, maar ik vond 'm wel erg leuk om te maken. En m'n vriendin? ... die was helemaal blij. Ze vroeg zich alleen af waarvan 't strandhokje gemaakt was ... ze gokte op hout :lol: :lol: :lol:

Daarnaast moest ik van de week ook nog een cars taart maken. Nr. 10 geloof ik en op zich is 't dit keer weer gelukt om d'r iets anders van te maken, maar de volgende keer gaat dat vast niet meer lukken.

En vorig weekend vierde m'n neefje 't succesvol afronden van z'n VWO. Verzoek van z'n moeder was 'n taart met z'n grote hobby en die heeft natuurlijk helemaal niets met het VWO te maken. 'n drumstel moest 't worden. Een gepriegel, maar wel erg leuk!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-U3GCCIWM.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7JEWZA7Q.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CFMWXZNL.jpg

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

2

Re: 't Kattukse strand & cars

mooie taarten

dyslexie. is dat zoiets als geen letters in de soep lusten?
www.happytaarten.nl  groetjes yvon en lisa

3 Laatst bewerkt door jufdorien (12-07-2009 18:28)

hele mooie taarten, vooral die strandtaart vind ik super!

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl

4

Leuk! Dat drumstel is heel mooi gemaakt, goede achtergrond ook qua kleur! En die strandtaart.... Werkelijk super!!

Ik ga me binnenkort ook wagen aan een Cars-taart, dus je bent nu een inspiratie voor me!

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

5

Heel gaaf en dan vooral 't Kattukse strand. Heel herkenbaar hihi

6

Alle drie mooi gemaakte, leuke taarten!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

7

Leuk zeg.

Vooral het drumstel en het strand zijn super!

8

Erg leuke taarten.
Die met het drumstel zou me schoonvader erg mooi vinden.Die speelt zelf drum.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

9

Super mooi gemaakt allemaal!!

10

heel leuk alle 3, geweldig

11

Prachtige taarten....:thumb:
Dat drumstel ga ik even opslaan, als het mag..geweldig....:Y
Echt mijn ding muziektaarten.....

12

Goh, die strandstoel met de mal leek me al zo'n takkenwerk... en jij doet 't gewoon zonder!! Goed zeg!

Zo te zien houd jij wel van pielen, niet? 't Gaat je in ieder geval goed af, ziet er allemaal keimooi uit!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

13

hoi,
drie mooie, strak afgewerkte taarten.  complimenten!

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

14

Mooie taarten, zeg!!

Vandaag is een taart dag...taart decoreren of taart eten...hhhmmm....:D

15

petje af hoor, voor die strandstoel-zonder-mal!

Ik voel me een beetje kiezel...

16

Erg leuk!!