1 Laatst bewerkt door g11ling (11-07-2009 20:44)

Onderwerp: geboortetaart met een verhaal

Ik vind het moeilijk om het verhaal achter deze taart hier te schrijven... het is zo persoonlijk dat ik dat niet zomaar op een openbaar forum wil vertellen...

Maar ik ben zo blij en trots op mijn kersverse neefje en ik heb zo hard gewerkt om deze taart voor hem, nou ja, voor mijn zus en haar man, te maken dat ik die natuurlijk wel wil showen...

De taart staat bol van de symboliek: de kleuren zijn die van de babykamer. Ook het zilver van de kamer komt terug in de sterretjes en de sierrandjes. Het draakje heb ik eerder al een keer gemaakt van fimo-klei. Dat draakje staat nu naast het urntje van zijn grote broertje, daarom ook alle sterretjes op de taart.

De bovenste taart is een dummie zodat ze die nog een hele tijd kunnen bewaren en op de kamer van de kleine kunnen zetten, de onderste is een chocoladebiscuit, gevuld met opgeklopte pure chocoladeganache en sinaasappelmascarpone en een crispy pure chocoladelaagje... Ik moet zeggen dat ik het jammer vond dat ik de rest van de taart daar moest laten :9 :D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UNDUVAVL.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IHBATPKS.jpg

Ik voel me een beetje kiezel...

Re: geboortetaart met een verhaal

Heel mooie taart.

3

mooie taart. en wat fijn voor je zus dat Milo er nu is.

Een taart moet voor mij  eetbaar blijven. Anders kan ik beter gaan kleien :9

4

Hij is mooi geworden hoor! Maar,....is dit het zoontje van je zus die al aan het bevallen was toen jij de over the top workshop deed 20 juni???? Dat is dan een  lange bevalling geworden.....fijn dat Milo er eindelijk is, hoop dat alles goed gegaan is.

Zoete groetjes, Marjolein

5

Heeel mooi gemaakt, zeg. Nnog gefeliciteerd :)

Vandaag is een taart dag...taart decoreren of taart eten...hhhmmm....:D

6

zoete kunst schreef:

Hij is mooi geworden hoor! Maar,....is dit het zoontje van je zus die al aan het bevallen was toen jij de over the top workshop deed 20 juni???? Dat is dan een  lange bevalling geworden.....fijn dat Milo er eindelijk is, hoop dat alles goed gegaan is.

haha... ja inderdaad! Maar ze was toen helemaal niet aan het bevallen, dat was de wereld in geholpen door manlief die ze niet kon bereiken op hun telefoons! Stress-haan :D

Uiteindelijk is Milo pas bij 42 weken gehaald, pfff... dat vraagt heeel veeel geduld van iedereen!

7

GEFELICITEERD, Ik ben zo blij voor jullie. Wil je je ouders ook feliciteren van mij, en natuurlijk ook je zus (ik schrijf haar naam niet for privacy reasons)

trouwens gave taart

8

Dankjewel Monique! Ik ga morgen weer een keer mn neefje besnuffelen, zal haar dan meteen je gelukwensen overbrengen. Wedden dat ze dan helem

9

Mooie taart!

Groetjes Barbara

10

heel mooi en bijzonder....knuffel!

groetjes José

11

een erg mooie taart met en mooi verhaal..heel veel geluk voor je zus en voor je familie met milo!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

12

g11ling schreef:

Dankjewel Monique! Ik ga morgen weer een keer mn neefje besnuffelen, zal haar dan meteen je gelukwensen overbrengen. Wedden dat ze dan helem

13

Een hele mooie taart voor een zeer speciaal kindje!

Moeilijk h

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

14

heel erg mooi, maakt een taart alleen nmaar bijzonderder en mooier vind ik er als er echt een heel persoonlijk verhaal achter zit!
gefeliciteerd met je neefje

Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat.

Zo, dat is een super leuke taart zeg!!! Heel leuk gedaan en dat die bovenste een dummie is is echt top!!!

Gefeliciteerd met je neefje  *)

16

Hele mooie taart met een bijzondere symboliek, prachtig uitgevoerd.
Gefeliciteerd met je neefje.

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

17

Ooh dat gaan nog leuke verjaardagstaarten voor je neefje worden!!!
Van harte met het nieuwe familielid!

Wat een mooie taart is het geworden!! Die draak helemaal leuk... hihi wacht maar tot het moment dat je neefje ook zo een draakje wordt. Zo leuk kinderen van anderen :-)

groeten, Bianca
TAART in huis

18

Erg mooie taart en ook leuk die kleuren bij elkaar.

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

19

Wat een prachtige taart!

20

deze taart is met veel liefde gemaakt...gefeliciteerd met je neefje !

21

Proficiat met je neefje. Wat een mooie taart, mooie kleuren

22

Ja, daar is ie dan! Supermooie taart, en natuurlijk ook gefeliciteerd met je neefje.
Zat net als Marjolein al te denken van huh? Nu pas, hahaha, maar nu begrijp ik het.

Je taart is iig supermooi geworden!

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke

23

Ik ben weer zo'n muts die nu met tranen in m'n ogen dit zit te lezen!
Van Harte met je neefje!
Oh ja mooie taart

24

Dank jullie wel allemaal voor de lieve woorden :)
Ik hoorde vandaag dat hij morgen naar huis mag dus nu is het echt feest! (mmm... tijd voor n

25

mooie taart

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

Berichten [ 1 tot 25 van 28 ]

Pagina's 1 2 Volgende

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » geboortetaart met een verhaal