Onderwerp: Hoe wijzig ik een titel van een topic die ik gestart ben?

Bijvoorbeeld (VERKOCHT) toevoegen aan een artikel dat ik te koop aanbied? Zo hoeven de lezers niet het hele berichtje te openen en zien ze al in het onderwerp dat het al vergeven is. Ik kan dit nergens terugvinden op het forum, maar misschien kijk er overheen? Zie alleen dat je de tekst kan veranderen van de inhoud van je topic, maar verder niet.

Groetjes en bedankt alvast, Remke

2

Re: Hoe wijzig ik een titel van een topic die ik gestart ben?

geen idee, volgens mij kan alleen Marian dat,maar ook dat weet ik niet zeker. Je hebt dus niet veelaan mij :lol:

Veel liefs Rafaëla

Hoi Rafaela, bedankt voor je reactie! Heb toch zelf wat gevonden

Ik eerst heel lang zoeken en niets vinden en als je niet meer zoekt dan het ineens zien (staat ook met koeieletters boven aan het forum: LEES dit eerst, maar ja.... dat heb ik nu pas gedaan), ahum sorry voor mijn onoplettendheid:

-------------------------------------------------
Oproep
Om het bijhouden van deze rubriek wat makkelijker te houden, even de nadruk op dit verzoek:

- bied je iets aan, zet dan voor je topictitel [AANGEBODEN]
    - zoek je iets, zet dan voor je topictitel: [GEVRAAGD]
    - is de koop gesloten, stuur dan via de email-optie op het forum een berichtje naar me (of naar Nathalie of Jozien) dan wijzigen we de topictitel

Alleen een melding in het topic is niet altijd handig voor ons...

Bedankt voor de medewerking!!
---------------------------------------------

4

Nee hoor, ik ben niet de enige die dat kan ;) Jozien, Nathalie en Tirza ook. Als in: admins en modjes kunnen dat. Zelf kun je het de eerste 5 minuten na starten van je topic, dit is om typo's te kunnen verbeteren.

In de rubriek Tweede kans staat het trouwens wel uitgelegd hoor, zie dit stukje in de sticky topic van die rubriek.

Even rapporteren wat je nu hebt gedaan is dus helemaal top, dan hebben we het gelijk door :thumb:

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Haha, je was sneller dan ik ;)
Ik zet er gelijk even in dat rapporteren nog beter werkt dan mailen :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag